تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست استانداری البرز گفت: با توجه به خواست و نیاز مردم برای تسهیل در ترددهای ورودی و خروجی استان، درصدد اتخاذ تدابیری ویژه برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی استان هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۰۴
بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی استان البرز با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی صبح امروز در بازدید از پروژه تعریض آزادراه تهران- کرج –قزوین با اشاره به اینکه 15 کیلومتر این طرح اکنون در دستور کار استان است، اظهار داشت: در واقع این پروژه که از گرمدره آغاز شده و تا حصارک ادامه دارد، تدبیری موقت برای گره‌گشایی از ترافیک ورودی البرز است.
 
وی با بیان اینکه این پروژه در قالب 4 قطعه تعریف شده و اکنون برای 3 قطعه آن با پیمانکار قرارداد منعقد شده است، ادامه داد: اعتبار اولیه برای این پروژه حدود 22 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
 
وی اضافه کرد: تعریض آزادراه، به طور موقت موجبات رفاه مردم در ترددهای این محدوده را تا بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی همچون آبیک-چرمشهر و ادامه بزرگراه همت و کمربند شمالی کرج فراهم می‌کند.
 
سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای توسعه راه‌های استان صورت گرفته، گفت: تزریق به موقع منابع مالی در پیشبرد پروژه از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی افزود: به طور قطع نظارت دقیق و مستمر معاونت امور عمرانی استانداری و راهداری برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها موثر است.
 
شهبازی عنوان کرد: اکنون مهمترین بخش در طرح تعریض آزادراه، از گرمدره به فردیس به طول 5 کیلومتر است که بر اساس تعهد پیمانکار این امر 18 ماه زمان نیاز دارد ولی در صورت تامین منابع مالی این زمان کاهش می‌یابد.
 
وی گفت: البرز بار تردد 12 استان کشور در شرق، غرب، شمال و شمال غربی را بر دوش دارد از این رو طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 20 درصد بار ترافیک کشور نیز در این محدوده اندک است.
 
سرپرست استانداری البرز افزود: با جدیت ویژه‌ای درصدد روان سازی مشکلات ترافیکی البرز هستیم از این رو در نظام بودجه بندی استان در سال 98 توسعه راه‌ها جزو اولویت‌های البرز است.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به اینکه البرز بار سنگین ترافیک ملی را دارد، نگاه ملی نیز به پروژه‌های راه سازی استان وجود داشته باشد تا با تامین اعتبارات لازم گره از مشکلات ترافیکی باز شود.
 
شهبازی افزود: با توجه به خواست و نیاز مردم برای تسهیل در ترددهای ورودی و خروجی استان، درصدد اتخاذ تدابیری ویژه برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های راه سازی استان هستیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین