تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
plusresetminus
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اعلام کرد

عابران پیاده، رتبه اول جانباختگان حوادث رانندگی پایتخت

حزب الله : رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: 40 درصد جانباختگان حوادث رانندگی در 6 ماهه ابتدای امسال را عابران پیاده و 38 درصد را موتورسیکلت سواران به خود اختصاص داده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۱۰۵
عابران پیاده، رتبه اول جانباختگان حوادث رانندگی پایتخت

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت  به آمار تصادفات منجر به فوت 6 ماهه ابتدای سال پرداخت و اظهار داشت: 40 درصد جانباختگان حوادث رانندگی را عابران پیاده و 38 درصد دیگر را موتورسیکلت سواران شامل می‌شود.
 
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد:‌ حدود 90 درصد متوفیان مرد و 10 درصد زن هستند.
 
وی اعلام کرد: بیشترین زمان وقوع تصادفات در نیمه اول امسال از ساعت 20 تا 24 بوده است.
 
سرهنگ مومنی به وضعیت جوی 6 ماهه دوم سال پرداخت و گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش باران و لغزندگی سطح معابر، رانندگان باید در چنین شرایطی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز رانندگی کنند تا در صورت بروز مشکل یا خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.
 
وی به موتورسیکلت سواران توصیه کرد که حتی‌الامکان از حرکت و تردد در شرایط نامساعد در سطح معابر خودداری کنند؛ در غیر این صورت در حین رانندگی از کلاه ایمنی استفاه کرده و با توجه به تاریک شدن زودتر هوا، چراغ موتور خود را روشن کنند.
 
این مقام ارشد پلیس راهور از عابران درخواست کرد در هنگام تاریکی هوا از محل‌هایی که دارای روشنایی کافی است، تردد کرده و برای عبور از عرض معابر نیز از محل‌های خط کشی شده و پل‌های هوایی استفاده کنند.
 
وی گفت: استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی در شرایط نامساعد جوی، ایمن، آسان و سریع‌تر است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین