تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
حزب الله: آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: دیدگاه‌های علمای جهان اسلام درباره جریان‌های افراطی و تکفیری به هم نزدیک بود و همگان بر اهمیت وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلام تاکید داشتند.
۰
کد مطلب : ۶۹۳۸۰
دیدگاه‌های علمای جهان اسلام درباره جریانات افراطی و تکفیری به هم نزدیک است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شب گذشته در دیدار جمعی از علمای اهل سنت حاضر در کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام اظهار کرد: باید تشکر کرد از همه علمایی که از کشورهای مختلف در این کنگره حضور یافتند.

وی افزود: همه علما و با تابعیت‌های مختلف که در این کنگره شرکت کردند و در خصوص موضوع مبارزه با افکار انحرافی و تکفیری اجماع و در این زمینه همه وحدت نظر داشتند.

مرجع تقلید شیعیان جهان عنوان کرد: دیدگاه‌های علمای جهان اسلام در خصوص جریان‌های افراطی و تکفیری به هم نزدیک بود و همگان بر اهمیت وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلام تاکید داشتند.

وی بیان کرد: این کنگره تنها به همین دو روز ختم نمی‌شود و امیدواریم که این تلاش‌ها تا ریشه کن شدن جریان‌های تکفیری و افراطی ادامه یابد.

در ابتدای این دیدار تعدادی از علمای اهل سنت در سخنان کوتاهی از ابتکار آیت الله مکارم شیرازی در برگزاری این کنگره عظیم قدردانی کردند و حفظ وحدت و یکپارچگی در بین امت اسلامی را یکی از اصلیترین راه‌های برون رفت از چالش تکفیری‌ها و جریان‌های افراطی دانستند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین