تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
plusresetminus
حزب الله:هافبک میانی استقلال می‌گوید مشکلش با این باشگاه به هیچ وجه مالی نیست و او به تیمش تعصب دارد.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۷۰
تیموریان: مشکل من با استقلال مالی نیست/ با چند آمپول در داربی بازی کردم
آندرانیک تیموریان در واکنش به خبری مبنی بر درخواست چند تن از لیدرهای استقلال از امیر قلعه‌نویی برای برخورد با تیموریان به دلیل اظهاراتش پس از داربی‌، گفت: من دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم، آن‌ها و لیدرهای استقلال حامیان اصلی این تیم هستند و هر انتقادی از من بکنند آن را با جان و دل می‌پذیرم. اما لازم است درباره مصاحبه‌ام پس از داربی توضیح کوتاهی بدهم.



او افزود: پس از داربی چند تن از خبرنگاران محترم پیش من آمدند و از آینده من در استقلال پرسیدند و گفتند آیا مشکلم حل شده یا نه؟ من هم توضیحاتی ارائه دادم و گفتم که باشگاه به من قولی داده بوده و قرار بوده که به تعهدش عمل کند. من هم منتظرم که تعهدی که باشگاه به من داده عملی شود.



هافبک میانی استقلال اضافه کرد: مشکل من با استقلال مالی نیست. لازم است یک بار دیگر روی این مساله تاکید کنم که مشکل من با استقلال مالی نیست. مشکل در جاهای دیگری است. مشکل در برخورد و رفتارهایی است که با من صورت می‌گیرد. برخوردهایی که در آینده‌ای نه چندان دور درباره آن‌ها صحبت می‌کنم.



وی در پایان اضافه کرد: هواداران استقلال بدانند که من به این تیم تعصب دارم و در داربی با تمام وجود بازی کردم. دکتر ستوده می‌تواند شهادت دهد که من با چند آمپول با وجود سرماخوردگی شدیدم به میدان رفتم و تمام تلاشم را کردم تا موفق شویم اما در نهایت متاسفانه نتیجه‌ای به دست آمد که باب میل من، هواداران و هیچ استقلالی دیگری نبود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین