تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : شهرام جزایری در دهه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف در کانون توجه قرار گرفته است، اما محور تمام خبرهایی که در رابطه با او مطرح شده اقتصادی و تجاری بوده است. اکنون شهرام جزایری در تدارک ساخت «بانک جهانی شهرام» است فیلمی که به زعم خودش آرام، آرام درصدد فراهم کردن تغییر نگاه مردم به شهرام جزایری است.
۰
کد مطلب : ۱۱۷۲۰۷
شهرام جزایری هم وارد سینما شد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهرام جزایری در دهه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف در کانون توجه قرار گرفته است، اما محور تمام خبرهایی که در رابطه با او مطرح شده اقتصادی و تجاری بوده است. اکنون شهرام جزایری در تدارک ساخت «بانک جهانی شهرام» است فیلمی که به زعم خودش آرام، آرام درصدد فراهم کردن تغییر نگاه مردم به شهرام جزایری است.
 شهرام جزایری تاجر و فعال اقتصادی در رابطه با آخرین وضعیت ساخت اثر سینمایی که وعده آن را داده بود گفت: در حال حاضر شرایط برای تولید این فیلم مهیا نیست چرا که هنوز به پختگی لازم  نرسیده است. جدایی از پختگی، محتوای فیلم باید برابر با چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد. زمانی که تمام این نکات اعمال شود،  پیش تولید آن را آغاز خواهیم کرد، علاوه بر نکاتی که برای تولید این فیلم مطرح کردم، سناریوی آن باید برای مخاطب آموزنده باشد به طوری که به لحاظ اعتقادی، باورهای دینی و مذهبی او را تقویت کند. در حال حاضر نحوه ساخت فیلم در دست بررسی قرار دارد تا بتوانیم مقدمات ساخت آن را مهیا کنیم.

جزایری در پاسخ به این سوال که آیا با ساخت این اثر سینمایی به دنبال ایجاد تغییر نگاه اقشار مختلف جامعه به خودش است، خاطرنشان کرد: بله، اما تنها بخشی جزئی از آن به این مسئله مربوط می شود. هیچ انسانی کامل نیست، همه افراد دارای عیب و ایراداتی هستند، بیشتر از یک دهه و اندی به من از طرف رسانه‌ها و افراد دیگری بی وفایی شد، با عنوان‌های ناپسند از من در سطح جامعه یاد می کردند یا اسم کذابی برای من درست کرده بودند و…  پس این مسئله‌ای هم که شما عنوان کردید، وجود دارد ولی خیلی کم‌رنگ است، در مجموع بخش اصلی آن بیشتر به خاطر مردم است تا با اتفا‌ق‌‌های که برای جزایری رخ داده است، مخاطبان آشنا شوند. این فیلم موجب شناخت بیشتر مردم از شهرام جزایری می شود.

وی با اعلام اینکه فیلمش باید آموزنده باشد، یادآور شد: خود من هم در ایام جوانی مرتکب اشتباهاتی شده‌ام، چرا که در آن مقطع ناپختگی زیادی در رفتار و کارهای خودم دیده می‌شد‌، حال جنبه آموزندگی این فیلم باید طوری باشد که تاثیر آن را در جوانان مشاهده کنم، اهداف زیادی در ساخت این اثر نهفته است که تمام آنها باید در فیلم اعمال شود و جذابیت های لازم را هم در آن مشاهده کنیم.

این فعال اقتصادی در پاسخ به اینکه چه نامی را برای این اثر سینمایی در نظر گرفته‌اید، گفت: طرح اقتصادی به نام «بانک جهانی شهرام» دارم که سال آینده آن را با جزئیاتی که اعلام کردم، عملی خواهم ساخت. به همین خاطر شاید اسم فیلم را «بانک جهانی شهرام» گذاشتم، جریان روایی آن هم از وضعیت کنونی من آغاز خواهد شد، قصه فیلم هم با تعریف شهرام از اتفاق‌های که در گذشته به آن مواجه شده‌ است به صورت فلش بک جلو می رود. البته این نکته را اعلام کنم که شاید در آینده نام فیلم و جریان روایی آن به طور کل تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در این فیلم نقش خودش را ایفا خواهد کرد، گفت: خیلی از دوستانم بارها گفتند که کاریزمای خاصی دارم و خیلی آکروباتیک هستم، خلاصه خیلی بازیگر هستم. در مجموع به عنوان نقش اصلی در این فیلم بازی خواهم کرد.

جزایری در رابطه با همکاری خود با جواد نوروزبیگی، گفت: ایشان از دوستان من است و همواره به من لطف داشته است، با وی صحبت های در این رابطه صورت گرفته، ولی هنوز اتفاقی رخ نداده است، زیرا همانطور که در صحبت های خودم اشاره کردم، همه چیز باید استاندارد و طبق اصول پیش برود، به همین خاطر بی محابا هیچوقت کاری را آغاز نکردم، این نکته را از افرادی که من را می‌شناسند، می‌توانید جویا شوید.

وی با اعلام اینکه به خط قرمزهای نظام آگاه است و فیلمی را خواهد ساخت که با ممیزی مواجه نشود، گفت: بحث سودآوری این فیلم شاید آنچنان برای شهرام جزایری مطرح نباشد، بیشتر به مواردی که اعلام کردم، می خواهم بپردازم. خط قرمزها را در جریان روایی این اثر کاملا رعایت خواهیم کرد.

جزایری در آخر در رابطه با حضور فیلم خود در سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر، گفت: خیلی بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد، زیرا همانطور که اعلام کرده بودم، با خونسردی و مرحله به مرحله ساخت این فیلم به جلو خواهد رفت، همین موضوع باعث خواهد شد که تولید این فیلم طول بکشد، در حال حاضر بیش از یک سال و دوماه است که بخشی از تمرکز خود را برای ساخت این فیلم سینمایی گذاشته‌ام، پس تحت هیچ شرایطی بی محابا ساخت آن را آغاز نخواهیم کرد.
منبع : خبرگزاری برنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین