تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم فوتسال مقاومت البرز به دلایل شرایطی که دارد به جذب سرباز قهرمان مبادرت می‌کند به همین دلیل جذب این بازیکنان مستعد جهت حضور در تیم اولویت اساسی است.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۶۰۶
بازیکنان فوتسال مقاومت البرز به شکل "سرباز قهرمان" جذب می‌شوند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود کیانفر  با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور و روند آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: تیم فوتسال مقاومت البرز به دلایل شرایطی که دارد به جذب سرباز قهرمان مبادرت می‌کند به همین دلیل جذب این بازیکنان مستعد جهت حضور در تیم اولویت اساسی و اول است.
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به اینکه برای این کار از اوایل سال کارهایی انجام شد، افزود:از تمام افرادی که به عنوان سرباز ورزشکار برای تست به باشگاه معرفی شدند  به مدت یک هفته تست فنی گرفته شد و تمام این بازیکنان نیز مشمول خدمت سربازی هستند.
 
وی ادامه داد:  پس از روند جذب سرباز قهرمان و تست‌های به عمل آمده، تیم فوتسال مقاومت البرز  به کار بدنسازی وارد شد و  به دلیل خروج  11 بازیکن از فصل قبل  ناچار به شروع زود هنگام تمرینات خود در فصل جدید شدیم.
 
کیانفر با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز جوان‌ترین تیم لیگ در فصل جاری لیگ برتر است و این به دلیل جذب سرباز قهرمان برای تیم است، اضافه کرد: تیم مقاومت البرز به دلیل جوانگرایی که دارد در فصل گذشته دیر به جمع بندی رسید ولی در مجموع توانستیم تیم را در این فصل در لیگ برتر حفط کنیم و امیدواریم امسال روند خوبی را در پیش بگیریم.
 
وی تصریح کرد: الیاس براتی و مرتضی فراهانی دو بازیکنی هستند که از جمع تیم جدا شدند و  میثم خیام و سعید سروری را به خدمت گرفته‌ایم و این دو بازیکن فصل آینده در تیم کرجی توپ می‌زنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین