تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله : ستاره رئال مادرید تاکید کرد که نه محمد صلاح و نه هیچ بازیکن دیگری شبیه او نیست. او گفت که تاریخ او را به خاطر افتخارات بزرگی که به دست آورده به خاطر خواهد سپرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۴۰۸
نظر کریس رونالدو درباره محمد صلاح
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را آماده دیدار با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا می کند. بسیاری این بازی را دوئلی خاص برای رونالدو و محمد صلاح می دانند که این با واکنش رونالدو همراه شد.
 
او گفت: صلاح هیچ شباهتی با من ندارد. من با پای راست بازی می کنم این درحالی است که صلاح بازیکن چپ پای است. او کوتاه قد است و من بلند قد و ضربات سر را به خوبی می زنم. همواره دیگر بازیکنان با من مقایسه می شوند اما باید بگویم که هیچ بازیکنی شبیه به من نیست.
 
رونالدو درباره صلاح گفت: او فصل خوبی را با لیورپول پشت سر می گذارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. روز شنبه منتظر خواهیم ماند تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد. من همواره انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارم.این رقابت بسیار مهمی است و من و هر بازیکنی در رئال به دنبال قهرمانی در این رقابت هستیم.
 
رونالدو در پایان سخنان خود گفت: تاریخ من را برای همیشه به خاطر خواهد سپرد چرا که جام ها و عنوان های زیادی به دست آورده ام. رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده ام. می خواهم به حضور خود در مستطیل سبز ادامه دهم. عاشق بازی کردن در لیگ قهرمانان هستم. فریادهای هواداران و تشویق آنها در این رقابت بزرگ من را به وجد می آورد. امیدوارم که این فضا در دیدار برابر لیورپول هم تکرار شود و بتوانیم جام را بالای سر بریم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین