تاریخ انتشاريکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
plusresetminus
حزب الله : به منظور هماهنگی بیشتر و نظارت گسترده بر ساخت و ساز شهری، واحد شهربانی در شهرداری شهر جدید راه اندازی شد
۰
کد مطلب : ۱۰۲۵۰۰
واحد شهربان در شهرداری شهر جدید هشتگرد راه اندازی شد
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، به منظور هماهنگی بیشتر و نظارت گسترده بر ساخت و ساز شهری، واحد شهربان  در شهرداری شهر جدید راه اندازی شد.

شهردار شهر جدید هشتگرد در این باره گفت: به منظور کیفیت بخشی به فضای اجتماعی شهر و باتوجه به گستردگی شهر جدید و بااستفاده از تجربیات تشکیل شهربان در کلانشهر تهران، برای اولین بار در استان البرز تصمیم به ایجاد واحد شهربان  در مجموعه شهرداری شهر جدید هشتگرد گرفته شد.

سید مسعود بزرگ زاده با اشاره به گستره مسئولیت و وظایف شهربان اضافه کرد: اهمیت حضور 24 ساعته و درک نیازهای به هنگام شهروندان و نظارت و نگاه ویژه به پیشگیری در حوزه مسائل شهری، علی الخصوص ساخت و ساز و جلوگیری از فعالیت های غیرمجاز ساختمانی، نصب تبلیغات غیر مجاز، دیوار نویسی و ... ضرورت گشت و تردد نیروهای شهربان در سطح شهر را توجیه کرده و می تواند بازدارنده و کمک کننده در کاهش ناهنجاری های ممکن الوقوع شهری باشد.   

شهردار اشاره کرد: شناسایی، پیشگیری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و عملیات عمرانی غیرمجاز اعم از تفکیک اراضی، تغییر کاربری، حفاری، دیوارکشی، سعد معبر ساختمانی و هرگونه عملیات ساخت و ساز خارج از ضوابط و مقررات شهرسازی در محدوده شهر جدید هشتگرد و همچنین رصد مشکلات شهری، نظارت بر عملکرد پارک ها و فضای سبز شهری و نظافت خیابان ها و کوچه های شهر از دیگر وظایف اصلی شهربانی می باشد.

مهندس بزرگ زاده در انتها افزود: نیروهای شهربان به صورت شبانه روزی همراه با خودروهای گشتی در شهر جدید هشتگرد به گشت و شناسایی موارد مورد نظر اقدام خواهند کرد.

 

IMG_5059

 

IMG_5057

 

IMG_4956

منبع : روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین