تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
plusresetminus
حزب الله : مربی سازنده کشتی مازندران گفت: در این مقطع که تیم در آستانه مسابقات جهانی است، قصد داشتیم انتقاد نکنیم اما صحبت‌های عضو شورای فنی دوباره جو استان را به هم ریخت و اعتراضات از نو شروع شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۶۰
قصد هیئت کشتی مازندران سکوت بود، اما صحبت‌های برزگر دوباره جو استان را به هم ریخت

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی میرعمادیان  با اشاره به صحبت‌های اخیر منصور برزگر در مورد علت کنار گذاشتن برخی کشتی‌گیران از تیم اعزامی به جهانی بوداپست اظهار داشت: ما کلا بنا داشتیم فعلا سکوت کنیم که تیم در آستانه اعزام وارد حاشیه نشود. در این مدت هم اعتراضات زیادی به هیئت استان مازندران می‌شد و من هم به عنوان مسئول کمیته بزرگسالان باید پاسخگوی مربیان استان باشم و دائما از ما انتقاد می‌کردند که چرا سکوت کرد‌ه‌ایم. اما ما اینطور فکر کردیم که غیر از آنهایی که از تیم خط خوردند، ما 5 نفر دیگر را هم در تیم اعزامی به مسابقات جهانی داریم و بنا را گذاشتیم که به آرامی حرکت کنیم. هرچند که خانواده کشتی‌گیران خط خورده هم به هیئت آمدند و اعتراض کردند اما خیلی تحمل کردیم ولی مصاحبه منصور برزگر دوباره جوی را که ما آرام کرده‌ بودیم را به هم ریخت، آن هم در زمانی که تیم به آرامش احتیاج دارد و اعتراضات هم از نو شروع شد.
 
وی ادامه داد: ما می‌خواستیم بعد از اینکه تیم از مسابقات جهانی برگشت در مورد اتفاقاتی که در تیم ملی رخ داد و انتخاب‌هایی که صورت گرفت حرف بزنیم، ولی مصاحبه برزگر ما را وا داشت که برخی مسائل را عنوان کنیم. با توجه به اینکه رسول خادم از جنس کشتی است، درحالیکه ما در گذشته رؤسایی داشتیم که از این جنس نبودند. اینکه می‌گویند کشتی در افت به سر می‌برد، اصلا درست نیست. ما قبلا هم بیشتر از سه مدال در بازی‌های آسیایی نمی‌گرفتیم. حالا چیزی تغییر نکرده، این جوان‌ها نیاز به حمایت و روحیه دارند نه اینکه صرفا از افت کشتی صحبت کنیم. باید روحیه را به تیم بازگردانیم.
 
عضو سابق کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اظهارات برزگر درباره محمدجواد ابراهیمی نیز گفت: در مورد ابراهیمی همه کارشناسان و مربیان صحبت کرده‌اند. این خیلی خوب است که یک کشتی‌گیر بتواند در لحظات آخر و در حدود 30 ثانیه نتیجه کشتی را برگرداند. این یک آیتم خیلی خوب است نه بهانه‌ای برای کنار گذاشتن یک کشتی‌گیر. اینکه محمدجواد ابراهیمی در 30 ثانیه حریفش را شکست می‌دهد یک تاکتیک است. کشتی‌گیری چون جان اسمیت هم از همین روش استفاده می‌کرد. این زرنگی کشتی گرفتن نیست؟. شاید بخواهی عامیانه درموردش صحبت کنیم این واژه را به کار ببریم، اما همه می‌دانیم این یک شیوه در کشتی است.
 
میرعمادیان افزود: من خودم در جام یاریگین حضور داشتم که یکی از معتبرترین جام‌های بین‌المللی دنیاست و شاید حتی به اندازه مسابقات جهانی کیفیت داشته باشد. ابراهیمی آنجا 4 تا کشتی گرفت و به همین شیوه پیروز شد. در فینال حق او را خوردند. من کار او را در مسابقات آسیایی و جوانان جهان هم دیده‌ام. اگر در یک مسابقه مثل جهانی بزرگسالان شرکت می‌کرد شاید بیشتر می‌شد در مورد او از نظر فنی صحبت کرد، ضمن اینکه ابراهیمی نفر اول انتخابی بود و جامعه کشتی باید در مورد حذف او از تیم جهانی توجیه شوند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین