تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
plusresetminus
حزب الله : کی روش سرمربی تيم ملی در مورد مشکل ممنوع‌الخروجی خود گفت که سوال ديگری را جواب نمی‌دهد.
۰
کد مطلب : ۸۲۰۰۶
واکنش کی‌روش به خبر ممنوع‌الخروجي‌اش
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،کارلوس کي‌روش بعد از جلسه با علي کفاشيان و رضا حسني‌خو و امضاي تفاهم‌نامه براي ادامه همکاري با تيم ملي ايران در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبي را پشت سرگذاشتيم. همانطور که کفاشيان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه اميدوارانه‌اي به آينده داريم.» کي‌روش ادامه داد: «شکي نيست که ورود حسني‌خو نگاه مثبت و خوش‌بينانه‌اي را وارد جلسه‌هاي ما کرد.

يک بار ديگر هم بايد تکرار کنيم که مهم‌ترين مسئله‌اي که براي موفقيت و صعود تيم ملي به جام جهاني مهم است اين است که امکانات مهيا باشد. همانطور که گفتم مهم​ترين مسئله اين است که همگي با هم دست به دست هم بدهيم و بهترين راه‌حل‌ها را براي موفقيت و کمک به تيم ملي انتخاب کنيم.» سرمربي تيم ملي تصريح کرد: «صعود تيم ملي به جام جهاني اولويت مهم و اولين هدف من در تيم ملي است و مطمئنم که خواسته هواداران و مسئولان هم همين است که تيم ملي به جام جهاني صعود کند ولي مهم​ترين مسئله اين است که تنها با حمايت‌هاي خوب و بزرگ مي‌توانيم به اين مسئله دست پيدا کنيم.

مبناي موفقيت‌هاي بزرگ حمايت‌هاي بزرگ و خوب است.» کي‌روش افزود: «الان زمان متعهد شدن است و اين‌که قول‌ها عملي شود و فقط بنا بر قول‌ها نمي‌توانيم موفق شويم و بايد تعهد ايجاد شود. تنها راه موفقيت ما اين است که با تعهد بتوانيم راه موفقيت را پيدا کنيم. در حال حاضر همانطور که گفتم خوش​بين هستيم ولي زمان قول دادن‌ها تمام شده و زمان تعهد و پيدا کردن راهکارهاي مناسب است. ان‌شاا... بتوانيم متحد و دست به دست هم موفق شويم.» سرمربي تيم ملي در مورد مشکل ممنوع‌الخروجي خود گفت که سوال ديگري را جواب نمي‌دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین