تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور با بیان اینکه غم و اندوه بخاطر کشتار بی رحمانه مردم فلسطین در دل ما ایرانیها جایگزین شده گفت: ما آماده ایم که دارو و تیم پزشکی به غزه بفرستیم و حتی مجروحین آنان را بپذیریم و به ایران بیاوریم.
۰
کد مطلب : ۵۸۶۱۶
اخلاق و پاکی باید در صحنه‌های ورزشی حکم فرما باشد
به گزارش شبکه خبری حزب الله حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه شب در دیدار با جمعی از مدیران و ورزشکاران منتخب رشته های ورزشی در سالن اجلاس سران با بیان اینکه ما قهرمانی می خواهیم که همیشه پهلوان باشد، گفت: ورزش در دنیای امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده و پا را از مرزها فراتر گذاشته است.



وی با بیان اینکه ورزش نقش موثری در سلامت جامعه دارد، گفت: اگر دولت بتواند موفق شود که تدبیر و امید بیاورد نشاط را باید شما ورزشکاران بیاورید.



وی تاکید کرد: شما ورزشکاران باید کل جامعه را دعوت به ورزش همگانی کنید تا نشاط در جامعه ایجاد شود.



وی ورزشکارانی که به بازی های خارجی اعزام می شود را به رسانه تشبیه کرد و گفت: هر یک از شما ورزشکاران خود یک رسانه و مبلغ فرهنگ ایرانی، اسلامی در سطح جهان هستید. و در کنار آن نیز شور و نشاط را در میان مردم خصوصا جوانان می آفرینید.



وی با اشاره به پیروزی ها و نتایج ارزشمند رشته های مختلف ورزشی در ماههای اخیر گفت: در چند ماه گذشته در رشته های مختلف ورزشی، همچون فوتبال، والیبال و بسکتبال نتایج خوبی کسب کرده ایم و میلیونها نفر تماشاگر بازی های شما هستند، اینجاست که شما ورزشکاران می توانید معلم اخلاق و هم مروج فرهنگ ایرانی باشید.



رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در کنار رقابت در ورزش باید رفاقت نیز وجود داشته باشد، گفت: وحدت، اتحاد و کمک به یکدیگر بزرگترین عاملی است که ما را به پیروزی می رساند.



وی با بیان اینکه دولت در خدمت ورزشکاران خواهد بود، گفت: امیدواریم با حمایتهای دولت و تلاش شما ورزشکاران روحیه امید و نشاط را در جامعه بیشتر کنیم، چرا که ما راه دراز و طولانی در پیش داریم.



رئیس جمهور با اشاره به راهبرد برد برد دولت در عرصه سیاست ادامه داد: برد برد در ورزش از لحاظ تاکتیکی معنا ندارد اما می خواهیم در ورزش هم راهبرد برد برد باشد یعنی حتی فردی هم که باخته اما از لحاظ فرهنگی و اخلاقی همچون برنده رفتار کنند و پیروز میدان باشد.



وی با اشاره به ضرورت روحیه خودباوری در جوانان و همچنین عرصه ورزش گفت: اگر روحیه خود باوری باشد پله های صعود را طی خواهیم کرد و ما نیز می خواهیم در تمام صحنه های ورزش اخلاق و پاکی حکم فرما باشد.



رئیس جمهور در اعتراض به برخی از اخبار روزنامه ها و مجله در عرصه ورزش گفت: ما رقابت ناسالم در این عرصه را نمی خواهیم چرا که ورزش تنهایی جایی است که حزب و جناح وجود ندارد و هر گاه که شما پیروز می شوید همه خوشحال می شوند و چپ و راست ندارد.



رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در کنار قهرمانی پهلوانی نیز باید حکم فرما باشد، گفت: قو علی خدمتک جوارحی، قدرت بدنی باید برای اطاعات خدا و خدمت به مردم باشد.



رئیس جمهور همچنین با اشاره به فجایع غزه گفت: در این روزها بسیار متاسفیم که در کنار شادمانی های غم و اندوهی به خاطر کشتار بی رحمانه مردم فلسطین در دل ما ایرانیها جایگزین شده است.



وی افزود: کشتار وحشیانه که با انواع سلاحها، تانکها، موشکها، هواپیماها و انواع سلاحهای زمینی دریایی مردم بیگناه کودکان و زنان را می کوبند و حتی اجازه نمی دهند که به آنان دارو برسانیم.



روحانی با اعلام آمادگی ایران برای ارسال تیم پزشکی و دارو به غزه گفت: ما آماده ایم که مجروحین غزه را بپذیریم و آنان را برای مداوا به ایران بیاوریم اما این اجازه را نمی دهند.



وی گفت: یک جمع کوچک بدون سلاح و یا سلاح محدود آنهم در محاصره کامل در برابر وحشی گری گروهی نژاد پرست قرار گرفته که دل ما با آنهاست.



رئیس جمهور با بیان اینکه ما دعا گوی همه مظلومین همه عالم هستیم، گفت: امیدواریم مسلمانان و مظلومان فلسطین در این مبارزه نابرابر پیروز شود.



رئیس جمهور خاطر نشان کرد: شکست از آن تجاوزگران و پیروزی از آن مظلومین است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین