تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
plusresetminus
حزب الله: رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج گفت: شهروندان بعد از سال ها منتظر شنیدن سوت قطار شهری کرج هستند.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۰۶۷
سوت قطار شهری کرج تا پایان شورای پنجم به صدا در می‌آید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد نبیونی در دومین همایش نقش بازاریابی در سرمایه گذاری شهری و گردشگری اظهار کرد: سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار برای رونق بخشی به حمل و نقل عمومی و ریلی ضروری است و لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای تحقق این موضوع مهم احساس می شود.
 
این عضو شورا با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در پروژه قطار شهری جزو اهداف و برنامه های راهبردی شورای پنجم است، عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم در خصوص اتمام این پروژه انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: تا پایان عمر شورای پنجم باید سوت قطار شهری به صدا درآید چرا که شهروندان بعد از سال ها منتظر استفاده از این امکان حمل و نقل عمومی هستند.
 
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج در ادامه به پتانسیل های شهر کرج و استان البرز در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این کلانشهر محل عبور ۱۴ استان است باید با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری کرج را از شهر عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کرد.
 
نبیونی در پایان تاکید کرد: با ارایه الگوهای درست باید زمینه جذب سرمایه گذار در کرج فراهم شود و همه باید در این زمینه وحدت و همبستگی لازم وجود داشته باشد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین