تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
plusresetminus
حزب الله:در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس مجمع خیرین سلامت کشور اطلاعیه صادر کرد .
۰
کد مطلب : ۱۴۳۷۶۷
روز قدس روز عدالت خواهی و روز مبارزه باظلم و دفاع از مظلومان است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این اطلاعیه آمده است :
ما همراه با مردم و آزاد اندیشان جهان با لبیک به ندای رهبر عزیزمان در راهپیمایی جهانی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل با اتحاد و همبستگی و مشتهای گره کرده با فریاد " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " پوزه دشمن تا دندان مسلح را به خاک می مالیم .
در قسمت دیگری از این اطلاعیه آمده است : آزادیخواهان جهان فریادگر ملّت مظلوم فلسطین ضمن محکومیت ظلم و ستم صهیونیستهای غاصب و حمایتهای استکبار جهانی آمریکای جنایتکار از همه مظلومان جهان بویژه مردم عراق ، بحرین ، یمن و سوریه حمایت خواهیم کرد .
جمهوری اسلامی به عنوان احیاگر تفکر دینی و بیداری اسلامی در جهان از همه مسلمانان و مظلومان بی دفاع جهان حمایت خواهد نمود .
مجمع خیرین سلامت کشور ضمن ارج نهادن به اقدام انقلابی و بجای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه آورده است :

این اقدام سپاه و هدف قراردادن مقر تروریسم داعش در سوریه نشان از تجلی و اراده مستحکم ملت قهرمان و سپاه مقتدر و بصیر ایران اسلامی دارد. همانگونه که رهبر فرزانه فرمودند این ما هستیم که سیلی به آنها می زنیم ضمن تقدیر و تحسین از سپاه با دعوت مردم برای راهپیمایی در روز جمعه با حضور خود اعلام میداریم تا اخرین قطره خون از آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ و حراست ودفاع خواهیم کرد .

منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین