تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج اجرای طرح بهبود نگه داشت شهر در روزهای جمعه را به دلیل ضرورت بکارگیری همه نیروهای مستقر در مناطق و سازمان ها برای استانداردسازی مناطق عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۵۵۱
اجرای طرح نگهداشت با هدف تحقق استانداردهای شهری ضروری است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدکریم شفیعی در گفتگو با رادیو شهر (صدای اینترنتی مدیریت شهری کرج)، گفت: طرح بهبود نگه داشت شهر تاکنون در 9 منطقه از مناطق شهری کرج اجرا شده تا به واسطه این اقدام، تمامی نقاط شهر به یک سطح و سقف استاندارد نزدیک شود.
 
شفیعی، با بیان اینکه پس از پایان طرح، نگهداری و محافظت از موقعیت اصلاح شده به عهده مدیران مناطق می باشد، خاطرنشان کرد: انتظار می رود مدیران پس از پایان طرح، نسبت به ارتقای منطقه یا در کمترین حالت حفظ وضعیت ایجاد شده، اقدام نمایند.
 
وی، اظهار داشت: خواسته ها و نیازهای شهروندان در نقاط مختلف شهر بسیار متنوع و گسترده است که بخش زیادی از آنها به موضوعات خدمات شهری و نظافت، بهسازی و آسفالت معابر، سد معبر، فضای سبز و نظایر آن اختصاص داشت.
 
قائم مقام شهردار افزود: با توجه به گستردگی و تنوع خواسته ها و درخواست های شهروندی، امکان اینکه در قالب یک روز کاری و با تعداد محدود نیروها به اجرای طرح بپردازیم وجود نداشت.
 
به گفته شفیعی، همین امر باعث شد روزهای برگزاری طرح را جمعه در نظر بگیریم تا از بیشترین میزان توان نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری کرج در این زمینه بهره ببریم.
 
این مسئول با اشاره به اینکه در قالب این طرح تلاش کرده ایم بخش زیادی از درخواست های مردمی را مورد توجه و اصلاح قرار دهیم، تاکید کرد: بیشتر این درخواست ها را از دل تماس های شهروندان با سامانه 137 به  عنوان پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری استخراج کرده ایم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین