تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: با نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز، از توسعه بافت فرسوده در شهر جلوگیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۵۳
طرح بازآفرینی شهری با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی اظهار کرد: ازین پس ارسال اصلاح بودجه به شورای اسلامی باید به صورت فصلی ارایه شود.
 
وی همچنین خواستار ارایه گزارش عملکرد دقیق از تباصر بودجه از سوی سازمان های تابعه شهرداری در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی شد و افزود: با توجه به ارسال اصلاح بودجه به صورت فصلی، ضروری است تا سازمان ها و مناطق با برنامه ریزی دقیق تری نسبت به انجام وظایف خود گام بردارند.
 
شهردار کرج در ادامه به تصویب تفکیک دو سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری در شورای شهر اشاره کرد و افزود: نوسازی بافت های فرسوده یکی از رویکرد های مهمی است که از سوی ریاست جمهور بر آن تاکید شده بر همین اساس سازمان باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از سازمان عمران جدا شد تا با بنیان این سازمان حرکت مناسبی جهت نوسازی بافت های فرسوده در کرج داشته باشیم.
 
کمالی زاده با بیان اینکه برخی اعضای شورا در نطق پیش از دستور خود به ارائه گزارش ساخت و ساز غیر مجاز در برخی مناطق پرداختند، تصریح کرد: مدیران مناطق پیگیری های لازم در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را انجام دهند.
 
شهردار کرج تاکید کرد: باید نظارت بر ساخت و سازها به گونه ای باشد تا تولید بافت فرسوده و اماکن قولنامه ای در کلانشهر کرج به صفر برسد.
 
شایان ذکر است در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان های تابعه شهرداری کرج به ارایه گزارشی از تباصر بودجه پرداختند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین