تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: توسعه فضاي سبز، احداث ابر پروژه های عمرانی، ايجاد امكانات تفريحي و نوسازي مبلمان شهری از جمله اقدامات زیرساختی این دستگاه طی چهار سال گذشته در راستای فراهم آوردن فضاي بهينه براي گردشگران و افزايش جاذبه هاي گردشگري در کرج بوده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۹۵۴
ارتقاء فضای سبز شهری، راهکاری کارآمد برای تقویت صنعت گردشگری است/نوسازی مبلمان شهر مستمر انجام شود

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار این مطلب را عنوان کرد و گفت: از محورهای اصلی برنامه ریزی مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر، ارتقاء فضای سبز شهری و افزایش جاذبه های گردشگری در این کلانشهر بوده که تا کنون در این راستا فعالیت های چشمگیری نیز انجام شده است.

 معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: یکی از سیاست های این مجموعه مدیریتی، صیانت از فضای سبز و محیط زیست در جهت کاهش آلودگی هوا بوده که برای تحقق آن، کرج توانست تنها در سال 95 از رشد سالانه یک متر مربع به سرانه فضای سبز فراتر رود که این موفقیت در طول تاریخ شهرداری ایران کوچک بی نظیر بوده است.

رضاپور ادامه داد: احیاء باغ سیب و ثبت آن بعنوان میراث ملی و احداث پروژه 500 هکتاری جنگلکاری باغستان، نتیجه تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج است که باعث شد بخشی از سطوح فضای سبز و باغات که به ناچار برای توسعه شهر بر اثر رشد جمعیت مهاجر، نیاز به سکونتگاه و تامین زیر ساخت های لازم تغییر کاربری پیدا کرده بود با مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی مدون اصلاح شود.

این مسئول گفت: بدون شک مدیریت شهری کرج برای توسعه و نگهداری فضای سبز و ایجاد جاذبه های گردشگری نیازمند مشارکت مردمی است و بدون مشارکت شهروندان و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این موضوعات تحقق برنامه های مدیران شهری بسیار سخت می باشد .

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین