تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله : امام جمعه موقت تهران گفت: اگر دولت موفقیت و پیروزی می‌خواهد باید اوامر رهبری را اجرا کند.
۰
کد مطلب : ۷۴۵۵۵
موفقیت دولت در گرو اجرای اوامر رهبری است

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در مراسم شهدای کارمند در اراک با اشاره به رمز موفقیت دولت اظهار داشت: اگر موفقیت و پیروزی دولت را می‌خواهیم باید اوامر رهبری را اجرا کنیم، انتخاب مردم مهم است اما مشروعیت نمی‌آورد.

وی افزود: در بخشی از مسیری که قرآن در مقام شهدا برای ما معرفی کرده است مطرح ساخته که یکی از آنها تامین امنیت عمومی بشر است، شهدایی که در دوران انقلاب در برابر استکبار ایستادند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی، دینی و عاشورایی بود، در واقع نخستین هدف انقلاب حفظ آرمان‌های دینی بود و در این راستا به منظور حفظ دین به هر قیمتی نباید مذاکره کنیم.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به توهین به پیامبر در یکی از نشریات فرانسوی گفت: امروز به پیامبر ما توهین شد اما مسئولان ما به فرانسه رفته و اعتراضی نکردند این توقع خانواده‎های شهدا نبود.

وی افزود: شهدا در مساجد و هیئت‌ها تربیت شده بودند که ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بودند و امام راحل نیز تربیت شده حوزه بود و مقام معظم رهبری نیز در این پایگاه به تحصیل علوم دینی پرداخته‌اند و در این راستا هیئت‌ها و پایگاه‌ها و بسیج باید جدی گرفته شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف شهادت گفت: امروز با جانفشانی شهدای انقلاب و اسلام بااقتدار ایستاده است و این امری است که باید به آن توجه داشت و ما نیز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشیم تا بتوانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهداف والای خود برسانیم.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: کسانی که در پایگاه امام حسین(ع) تربیت شود رنگ حسینی گرفته و هر کجا برود حسینی کار می‌کند اما توجه داشته باشید که بنی‌صدر تربیت شده اروپا بود و از این رو نتوانست نظام جمهوری اسلامی ایران را حمایت کند.

وی افزود: 98 درصد از شهدای ما اهل مسجد و هیئت‌ها بودند و باید گفت که پایگاه‌ها با خون شهدا بیمه شده است بنابراین این مکان‌ها جدی گرفته شود.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: شهدای ما شهدای دین بودند و ما اهمیت دین را نباید کمتر از اقتصاد بدانیم، در جنگ تمام عیار امروز دشمن به دنبال این است تا دین را از ما بگیرد و اگر در این راه جانفشانی نکنیم فتنه به پا می‌شود.

وی افزود: فتنه را مردم شهیدپرور جمع کردند، توجه داشته باشید که فتنه مانع از تحقق اسلام در جهان می‌شود و شهید به دنبال هموار کردن مسیر دین و ظهور امام عصر(عج) از جان خود گذشت تا اسلام در دنیا اشاعه یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مقام والای شهادت گفت: ما به هر چیز فکر می‌کنیم به‌جزء زندگی اخروی، خدا به ما رحم کند اگر به فکر آخرت باشیم می‌توانیم به بهشت وعده شده دست پیدا کنیم.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: بهشت کهنگی نداشته و هرچه می‌خواهیم در بهشت مهیاست و این وعده خداست، در بهشت تکرار و درجا زدن وجود ندارد و به این سبب کسی که به بهشت برین برسد دیگر هیچ نمی‌خواهد تنها شهداء هستند که آرزو می‌کنند تا بار دیگر زنده شوند و در راه خدا جانفشانی کنند.

وی افزود: بعد از 36 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد به برکت خون شهداء و حمایت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده است و از این رو به هیچ مسئولی اجازه عقب‌نشینی نمی‌دهند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شهدای کارمند گفت: شهدای کارمند پیش از هر چیز در خط ولایت فقیه قرار گرفته بودند و بدون شک پیروی از خط ولایت ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: کلانشهر اراک به سبب داشتن عالم فرزانه‌ای چون ملا فتحعلی سلطان‌آبادی باید به خود ببالد وی کسی بود که از میرزای شیرازی به‌عنوان ولی فقیه زمان خود حمایت می‌کرد.

وی افزود: وقتی میرزای شیرازی به‌عنوان نخستین شهیدی که پرچم ولایت فقیه را به اهتزار درآورد و تنباکو را حرام اعلام کرد و با این کار استکبار را به چالش کشید و کشور را از یک معضل اقتصادی رهانید برخی از نظر فکری با فتوای وی موافق نبودند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حمایت ملا فتحعلی سلطان‌آبادی از میرزای شیرازی گفت: حاج‌آقا اصفهانی نامه‌ای نوشتند تا به نجف نزد میرزای شیرازی برده و عنوان کنند که از نظر فکری با ایشان مخالف هستند اما در نجف با ملا سلطان‌آبادی دیدار و او نیز کار وی را اشتباه دانست و نقاط ضعف استدالال حاج‌آقا اصفهانی را مطرح ساخت و اینگونه از ولی فقیه زمان خود حمایت کرد.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: این عالم بزرگوار 3 گوهر را به حاج‌آقا اصفهانی براساس خواسته وی به او داد که نخست اینکه نماز اول وقت را ترک نکند، نماز شب اول قبر برای کسانی که در آن روز دفن شده‌اند بخواند و زیارت عاشورا را در زندگی ترک نکند.

وی افزود: نکته اساسی در این مطلب در این است که ملا سلطان‌آبادی کرامات زیادی داشت و حامی ولی فقیه زمان خود بود و دوم اینکه هر چهارشنبه میرزای شیرازی که پرچمدار هدایت علوی است نزد ایشان رفته و سؤال می‌پرسیدند و رفع ابهام می‌کردند و به خود اجازه جوسازی نمی‌دادند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه همه باید پیرو خط ولی فقیه باشند گفت: تمرد از دستورات ولی فقیه در حقیقت تمرد از دستورات امام زمان(عج) بوده و این سخنی است که امام کاظم(ع) بر آن تأکید کرده‌اند و اگر کسی خیر آخرت را می‌خواهد باید به این نکته توجه داشته باشد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین