تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
plusresetminus
حزب الله :عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تشکیل حزب رهروان ولایت با دبیرکلی علی لاریجانی خبر داد و گفت:اساسنامه و مرامنامه حزب رهروان ولایت تنظیم شده است که تا قبل از عید روال اداری این حزب در وزارت کشور انجام خواهد شد
۰
کد مطلب : ۷۷۵۲۵
اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت با دبیرکلی علی لاریجانی

  به گزارش شبکه خبری حزب الله ، جواد هروی،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تشکیل حزب رهروان ولایت با دبیرکلی علی لاریجانی خبر داد و گفت:اساسنامه و مرامنامه حزب رهروان ولایت تنظیم شده است که تا قبل از عید روال اداری این حزب در وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی افزود:در نشست هایی که اعضای فراکسیون رهروان ولایت برای تشکیل حزب داشته ایم به نقاط مشترکی دست یافته ایم .حزب رهروان ولایت یک حزب ملی است که علاوه بر نمایندگان مجلس دیگر شخصیت های سیاسی نیز درآن حضور خواهند داشت.

هروی تاکید کرد:پس از انتخاب دبیر کل و شورای مرکزی حزب رهروان ولایت ،عضو گیری آن آغاز می شود .

وی اظهار داشت:درحال حاضر تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت به نمایندگی از طرف همه نمایندگان فراکسیون بطور جدی بدنبال تبین یک نظام حزبی هستند تا این حزب را به عنوان یک حزب نظامند و تاثیرگذار در جامعه و نظام تبدیل کنند نه به عنوان یک حزب شعاری .

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت:رویکرد حزب رهروان ولایت به سمت اعتدال خواهد بود یعنی حزب اصولگرایی که مبتنی بر اعتدالگرایی باشد .

وی درباره تشکیل حزب اعتدال نیز گفت:درحال حاضر تنها موضوع تشکیل حزب رهروان ولایت مطرح است بنابراین ماهیتا ما شاهد بروز احزاب دیگر نخواهیم بود.

منبع : تسنیم به نقل از آریا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین