تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با وجود تساوی برابر ذوب‌آهن هنوز هم شانس اول قهرمانی است.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۵۳
پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است/ بودیمیر انتظارات را برآورده نکرد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد منافی درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی بسیار جذاب و تماشایی را دیدیم و حیف که این دیدار گلی را نداشت.
 
در نیمه نخست ابتدا ذوب‌آهن بسیار خوب کار کرد و در همان دقایق ابتدایی سعی داشت با ارسال‌های بلند و اتکا به مهاجم بلندقامتشان دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کند که البته هوشیاری مدافعان پرسپولیس اجازه نداد که آنها به گل برسند اما هر چه از زمان بازی گذشت پرسپولیس توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و بازی را کنترل کند. در کل معتقدم نیمه نخست این بازی بسیار جذاب بود و در نیمه دوم هم بازی سرعت بیشتری به خود گرفت و باز هم دیدیم که سبزپوشان ذوب‌آهن روی ارسال‌های بلند برنامه خاصی را داشتند و می‌خواستند از این طریق به گل برسند و حتی یکی دو ضربه به سمت دروازه پرسپولیس زدند که با واکنش‌های خوب بیرانوند همراه بود.
 
وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها هم یکی دو فرصت خوب به دست آوردند که البته نسبت به بازی‌های قبلی کم بود اما باز هم مهاجمان نتوانستند از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند. سیامک نعمتی و علی علیپور دو فرصت بسیار خوب به دست آوردند که اگر گل می‌شد پرسپولیس می‌توانست با سه امتیاز به تهران برگردد اما حالا هم بد نیست چون کسب یک امتیاز در خانه حریف امیدوارکننده است.
 
او درباره عملکرد هافبک‌های پرسپولیس در این دیدار هم گفت: هافبک‌ها تمام تلاششان را انجام دادند اما باید بپذیریم ذوب‌آهن با آنالیز خوبی که از پرسپولیس انجام داده بود به خوبی این تیم را کنترل کرد و حتی اجازه نداد هافبک‌های پرسپولیس عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.
 
منافی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حالا شانس پرسپولیس برای قهرمانی کم شده است یا خیر، گفت: از نظر من شانس اول قهرمانی هنوز هم پرسپولیس است. این تیم با اتکا و قدرتی که دارد می‌تواند در بازی‌های آینده به پیروزی برسد و روند خوبش را ادامه داده و جام قهرمانی را برای سومین بار پیاپی بالای سر ببرد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره عملکرد ماریو بودیمیر طی هفته‌های اخیر گفت: او یک مهاجم گران‌قیمت است که برانکو او را قبول دارد اما واقعیت این است که نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کیفیت مطلوبی از خود به نمایش بگذارد. ما امیدوار هستیم که در آینده بهتر عمل کند و به پرسپولیس کمک کند اما من یک بار درباره او صحبت کردم و برخی در فضای مجازی به من حمله کردند و ناسزا گفتند که چرا از این بازیکن انتقاد کرده‌ام اما من باز حرفم را می‌زنم و می‌گویم بودیمیر انتظارات را برآورده نکرده است اما مهاجم مورد علاقه برانکو است و ما امیدواریم در بازی‌های آینده بتواند کیفیت مطلوب خود را نشان دهد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین