تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
plusresetminus
حزب الله: مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیشِ‌روی کشور و نظام است.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۰۵۷
گرانی و تورم مهم‌ترین مشکلات کشور است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی صبح امروز در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: هر اقدام و موفقیتی که در اسلام تاکنون رخ‌داده بر اساس اصل جهاد بوده است.
 
وی افزود: در اسلام مسئله کادرسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اسلام نخستین با کادرسازی ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) موفق شد توسعه و گسترش پیدا کند و قدرت‌های بزرگ جهانی را زیر سلطه خود دربیاورد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه ابراز کرد: بزرگان صدر اسلام با مجاهدت و برنامه‌ریزی‌های دقیق موفق شدند اسلام را به‌صورت گسترده‌ای در سطح جهانی توسعه داده و در مباحث علمی و ادبی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.
 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مقاومت‌های دنیای غرب در برابر دین اسلام تأکید کرد: غرب از همان ابتدا در برابر اسلام تسلیم نشده و همواره برخوردی کینه‌توزانه با اسلام داشته است، غرب همواره تلاش کرده اسلام را کنار زده و در برابر توسعه و گسترش آن مقاومت کند.
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی ادامه داد: از برجستگی‌های علمای اسلامی در قرون گذشته حضور و مواضع مهم آن‌ها در برابر استعمار و نفوذ کشورهای غربی در بلاد اسلامی است، طبق فرمایش امام علی(ع) اسلام زمانی پیشرفت کرده و به موفقیت می‌رسد که مردم نسبت به تعالیم و آموزه‌های اسلامی حساسیت داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: در منظومه فکری امام راحل 8 نوع جهاد مطرح‌شده که برخی از آن‌ها از نوآوری‌های فقهی ایشان نشأت گرفته است، حقیقت این بوده رکن اول انقلاب اسلام و رکن دوم آن نیز ولایت فقیه است، این ولی فقیه می‌تواند جامعه اسلامی را با عزت و افتخار اداره کند.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارکان مهم انقلاب اسلامی تأکید کرد: بعد از اسلام و ولایت فقیه مردم سومین رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، وظیفه مردم در برابر انقلاب اسلامی حمایت از ولایت فقیه و قدرتمندتر کردن پایه‌های حکومت است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امروز مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیشِ‌روی کشور و نظام است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین