تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس‌کل دادگستری البرز با اشاره به وجود شعب ویژه در جهت رسیدگی در حوزه اقتصادی گفت: دادگستری استان البرز برای حمایت از سرمایه‌گذاران جدی ورود کرد.
۰
کد مطلب : ۱۴۲۶۵۰
دادگستری استان البرز برای حمایت از سرمایه‌گذاران ورود جدی پیدا کرد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد فاضلیان در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان البرز که پیش از ظهر امروز در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به ارزش سرمایه‌گذاری در استان البرز، اظهار داشت: در برخی موارد افرادی هستند که سرمایه خود را به استان جهت سرمایه‌گذاری منتقل می‌کنند که با مانع تراشی‌های دستگاه‌های اجرایی روبه‌رو می‌شوند. 

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه این گونه موارد  غیرقانونی است و ما مطالبه‌گر آن هستیم، ادامه داد: در چند سال اخیر قوه قضاییه گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 500 هزار پرونده در زمینه‌های گوناگون در دادگستری استان البرز بررسی شده است، عنوان کرد: دادگستری استان البرز در زمینه حمایت از  سرمایه‌گذاران به صورت جدی ورود کرده است.

فاضلیان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری باید در چارچوب قانون باشد، اضافه کرد: نباید این امر مرسوم شود که در سرمایه‌گذاری تخلف انجام و سپس برای حل آن به این کمیته مراجعه شود.

وی با اشاره به وجود شعب ویژه در جهت رسیدگی در حوزه اقتصادی، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران از شرط داوری برای تسهیل در کار استفاده کنند که حکم داور همان اعتبار احکام قضایی را دارد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین