تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز با اشاره به حضور تیم ملی کامپوند بانوان و آقایان در مسابقات مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه گفت: نیما محبوبی در تیمی کامپوند مردان و راحله فارسی در تیمی کامپوند بانوان مدال نقره را کسب کردند.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۹۵۴
دو مدال نقره تیراندازی با کمان آسیا توسط ورزشکاران البرزی کسب شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهزاد پاکزاد  با اشاره به حضور تیم ملی کامپوند بانوان و آقایان در مسابقات مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه اظهار داشت: این رقابت‌ها  با حضور سه  ورزشکار  از استان البرز برگزار شد.
 
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز افزود:  مدال نقره تیمی رشته  تیراندازی با کمان در بخش کامپوند  توسط نیما محبوبی و مدال نقره تیمی کامپوند بانوان توسط راحله فارسی ورزشکاران استان البرز کسب شد و  مربیگری  تیم ملی نیز بر عهده من بود.
 
وی با بیان اینکه کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مرحله سوم کاپ آسیایی به مصاف حریفان رفتند، گفت: در کامپوند انفرادی مردان، اسماعیل عبادی ششم، نیما محبوبی چهاردهم، امیر کاظم‌پور پانزدهم و مجید قیدی بیستم و در کامپوند انفرادی زنان، مینو عابدی هشتم، پریسا براتچی نهم، راحله فارسی دهم و فرشته قربانی چهاردهم شدند.
 
مربی البرزی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با اشاره به اینکه در ریکرو تیمی مردان، ایران در مرحله مقدماتی پنجم شد، ادامه داد: در ریکرو تیمی بانوان، ایران در دور مقدماتی ششم شد و در کامپوند تیمی مردان، ایران در مرحله مقدماتی سوم شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین