تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رفتاری که کی‌روش دیروز در کنار زمین با داور بازی انجام داد یک مربی ایرانی انجام می‌داد بدون شک او را می‌کشتند!
۰
کد مطلب : ۷۴۵۷۳
باخت تیم ملی به خاطر یک مصاحبه خنده‌دار است
 
  •  
  •  

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله به نقل از فارس،حمید درخشان  در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشورمان، از جام ملت‌های آسیا و همچنین وضعیت پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان برای سومین دوره پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حذف شد. در این خصوص صحبت کنید.

زمانی که ما از تیم ملی حرف زدیم، خیلی‌ها از ما انتقاد کردند که چرا حرف می‌زنید، اما واقعا این عراق اینقدر از ما سر تر بود که با این وضع مقابل آنها بازی کنیم؟ آیا عراق اینقدر تیم خوبی بود که ما این همه عقب بنشینیم و وقتی گل مساوی می‌زنیم از خوشحالی به هوا می‌پریم؟ 10 نفر هم می‌شد عراق را شکست داد اما تیم ملی برنامه‌ای برای حمله نداشت و گل‌هایی که به ثمر رساندیم از روی اتفاقات و ضربات ایستگایی بود و هر وقت که گل خوردیم با تعصب بازیکنان تیم ملی بازی را برمی‌گرداندیم، اما بر روی هیچکدام از گل‌ها برنامه‌ای نداشتیم و من پیش از این هشدارهای لازم را در این باره داده بودم.

و با همین وضع تیم ملی از عراق شکست خورد.

شما ببینید، ما چگونه در این بازی گیر کردیم. وقتی یک بازیکن اخراجی دادیم همه چیز به هم ریخت و شاید اگر روی اتفاق نبود، در همان جریان بازی بازنده می‌شدیم. متاسفانه اینقدر سرمربی تیم ملی را بزرگ کردند که فکر می‌کرد نگاه ما به او با قصد و غرض است اما من سال‌هاست که در فوتبال هستم و مردم هم نوع بازی کردن تیم ملی را دیدند اما ضعف‌های تیم ملی در نتایجی که می‌گرفت گم شد و چون حریفانمان را شکست دادیم، کسی متوجه مشکلات و ضعف‌های تیم ملی نشد و چون برنده می‌شدیم همه ضعف‌ها پشت نتایج پنهان می‌شد. اما دیروز دیدید که وقتی از عراق عقب افتادیم گرفتار شدیم. شما ببینید که در جریان بازی با روش خوبی به گل نرسیدیم و فقط بازیکنان می‌خواستند کرنر یا خطا بگیرند تا به گل برسیم.

سرمربی تیم ملی روز گذشته اعلام کرد که مصاحبه برخی افراد پیش از بازی ایران و عراق باعث شد تا تیم ملی به عراق ببازد! به نظر می‌رسد اشاره مستقیم کی‌روش به سمت مصاحبه امیر قلعه‌نویی بعد از بازی دوستانه استقلال و راه‌آهن باشد. شما به این موضوع اعتقاد دارید که یک مصاحبه باعث حذف و شکست تیم ملی یک کشور شود؟!

واقعا جالب است! اگر برای یک مصاحبه تیم ملی بازنده شود، خنده‌دار است شما به عقب بروید و ببینید که سرمربی تیم ملی برای گرفتن مهرداد پولادی چه تأکیدهایی می‌کرد. او حتی گفت که اگر پولادی به تیم ملی نیاید برای موفقیت تیم ملی تضمین نمی‌دهم. یعنی در فوتبال ما هیچ بازیکنی همطراز با پولادی نیست؟ سرمربی تیم ملی نباید دنبال چیزی باشد. باید بپذیریم که ضعیف بودیم و برای پیروز شدن، فوتبال تهاجمی هم لازم است.

اما خیلی از علاقمندان به فوتبال معتقدند که بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی دراین دوره از جام ملت‌ها داشتند.

جا دارد که من هم تشکر ویژه‌ای از بازیکنان تیم ملی داشته باشم و واقعا دستشان درد نکند که هرچه داشتند رو کردند و باید بگویم هرچه که داریم و هر نتایجی که بدست آمده از بازیکنان تیم ملی است نه کسی دیگر.

 کی‌روش داور استرالیایی بازی ایران و عراق را یکی از مقصران باخت قرار داده است. شما این موضوع را قبول دارید؟

باید بپذیریم که بازیکن ما اشتباه کرد که با لگد به سینه دروازه‌بان زد و این بی‌احتیاطی بازیکن ماست و داور هم نمی‌دانست که او کارت زرد دارد و وقتی به او کارت داد متوجه شد که کارت دوم است و بازیکن تیم ملی را اخراج کرد، اما یک نفر نیست که از بازیکن تیم ملی بپرسد وقتی به توپ نمی‌رسی چه دلیلی دارد که با لگد دروازه‌بان را بزنی؟

 در پایان نیمه اول ایران و عراق صحنه عجیبی را از کی‌روش دیدیم. سرمربی تیم ملی در اقدامی غیرقابل باور منتظر داور استرالیایی بود تا با او درگیر شود که در نهایت بازیکنان تیم ملی او را به رختکن بردند. شما در مورد این صحنه چه صحبتی دارید؟

خب! این کار را می‌خواست بکند که چه شود؟! حالا اگر یک مربی داخلی این کار کی‌روش را انجام می‌داد همه او را می‌کشتند و می‌گفتند که وا مصیبتا که اخلاق را باختیم.

 با این شرایط شما موافق ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی هستید یا نه؟

کی‌روش کمکی به فوتبال ما نکرد و بدون معطلی باید از تیم ملی برود.

البته موافقان کی‌روش می‌گویند او تعدادی بازیکن جوان به تیم ملی اضافه کرده  این کار او را یک کار ماندگار می‌دانند.

مگر نباید سرمربی تیم ملی چنین کاری را بکند؟! مگر این بازیکنان را از خانه خاله‌اش آورده که این حرف‌ها را می‌زنند؟! همه این بازیکنان ایرانی هستند و در این مملکت رشد کرده‌اند و هر کس دیگری هم بود می‌توانست این انتخاب‌ها را انجام دهد هرچند که این آقا از بازیکنان داخلی کمتر استفاده کرد و بیشتر از بیرون بازیکن آورد.

 در صورتی که کی‌روش از تیم ملی برود، به نظر شما باز هم باید به مربی خارجی اعتماد بکنیم و یا باید مربی ایرانی بیاوریم.

به نظر من باید مربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد.

 از تیم ملی بگذریم. درباره پرسپولیس و شرایط تیم‌تان صحبت کنید.

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و از زیر فشار تمرینات بیرون آمده‌ایم و بازیکنان در حال بالا بردن چابکی و شادابی بدن‌هایشان هستند و به مرور که از سنگینی تمرینات خارج شوند، برای مسابقات آماده‌تر خواهند شد.

 گفته می‌شود حالا که تیم ملی از جام ملت‌های آسیا حذف شده احتمال دارد لیگ برتر زودتر آغاز شود. شما به عنوان سرمربی پرسپولیس مشکلی با این قضیه ندارید؟

فکر نمی‌کنم خیلی فرق کند که بازی‌ها یک هفته زودتر آغاز شود یا نشود، به نظر من بهتر است از همان اواسط بهمن بازی‌های لیگ برتر برگزار شود چون ما برای این زمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون اگر لیگ زودتر آغاز شود کار برای ما سخت خواهد شد و بهتر است طبق همان برنامه قبلی لیگ برتر آغاز شود.

فردا در دیداری دوستانه پرسپولیس به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت. درباره این بازی صحبت کنید و آیا اینکه باز هم دیدار تدارکاتی برای پرسپولیس در نظر دارید؟

نیروی زمینی تیم خوبی است و سعی می‌کنیم اهدافمان را برای بازی در زمین پیاده کنیم البته ممکن است یک بازی دیگر هم برگزار کنیم.

 برنامه‌تان برای برگزاری بازی‌های دوستانه چیست؟

به هرحال هرچه بیشتر بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم از نظر تاکتیکی بهتر می‌توانیم داشته‌هایمان را مرور کنیم و بازیکنان قطعا راحت‌تر در ادامه می‌توانند بازی کنند و باید به جایی برسیم که خیلی روان بازی کنیم.

به عنوان سؤال پایانی درباره مشکلاتی که میان شما و حسین عبدی بوجود آمده بود هم صحبت کنید.

مشکلی نبود و دیدید که روز پنجشنبه عبدی به تمرینات تیم برگشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین