تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: بازی برابر کانادا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و خوشحالم که توانستیم در گام اول این تیم را شکست دهیم.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۳۳
کانادا حریف سختی برای ایران بود

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،پیمان اکبری بعد از پیروزی تیم والیبال دانشجویان ایران برابر کانادا اظهار کرد: تیم کانادا در دوره قبلی بازی‌ها به عنوان سوم رسیده بود و یکی از حریفان سخت ما محسوب می‌شد. برای این بازی برنامه داشتیم و خوشحالم که توانستیم این تیم را در گام اول شکست بدهیم.

وی تاکید کرد: قبل از بازی ایران، دیدار سوئیس و تایلند دیگر همگروه‌های تیم دانشجویان ایران را تماشا کردم. با این مسابقه‌ای که دو تیم سوئیس و تایلند انجام دادند، به نظرم کارمان سخت‌تر شده است چون روی این دو تیم حساب نمی‌کردم. به خصوص این که تایلند با تیم ملی خود به این مسابقات آمده است و من همه آنها را می‌شناسم. البته هنوز تیم روسیه را ندیده و نمی‌دانم آنها چطور بازی خواهند کرد ولی قطعا آنها هم حریف سختی هستند.

اکبری با بیان این که بازی بعدی ایران مقابل سوئیس خواهد بود، تصریح کرد: سوئیس در سرویس و دفاع تیم خوبی است. باید تلاش کنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم در دیدار بعد به برتری برسیم. یکی از نقاط قوت ما در بازی با کانادا این بود که خوب سرویس می‌زدیم و دفاع ما هم عالی بود. باید این روند را ادامه بدهیم.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران موفق شد در نخستین دیدار خود در یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی برابر کانادا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین