تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
plusresetminus
حزب الله : حضور 21 ورزشکار البرزی در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا قطعی شد
۰
کد مطلب : ۱۷۳۸۳۶
حضور ۲۱ ورزشکار البرزی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قطعی شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر غفرانی  با اشاره به نزدیکی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی اظهار داشت:  حضور 21 ورزشکار از استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تاکنون قطعی شده و  احتمال دارد 11 البرزی دیگر به این کاروان افزوده شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه تاکنون حضور 17 ورزشکار البرزی در بازیهای آسیایی قطعی شده است، اظهار کرد: این ورزشکاران در 9 رشته ورزشی موفق به کسب پیراهن تیم های ملی مختلف آقایان و بانوان شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه علاوه بر این 17 نفر، هم اکنون 11 ورزشکار البرزی دیگر در 7 رشته ورزشی در اردوهای ملی حضور دارند که احتمال عضویت و اعزام این ورزشکاران نیز به بازیهای آسیایی بسیار محتمل است، گفت: 6 مربی مرد و 2 مربی زن به همراه 4 داور البرزی نیز در کنار ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی حاضر هستند.
 
غفرانی با بیان اینکه 4 ورزشکار در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی و والیبال نشسته از استان البرز به این بازیها اعزام می‌شوند، عنوان کرد: در کنار این ورزشکاران، 3 مربی نیز در دو رشته در بازیهای پاراآسیایی حضور خواهند داشت و پرچم داری این بازی‌های بر عهده کیمیا علیزاده است.
 
وی  به لیست ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی اشاره کرد و افزود: دربازیهای آسیایی در قسمت آقایان؛ نیما محبوبی در تیراندازی باکمان، مهدی خدابخشی تکواندو، محمد رجبلو،  علی علی عسگری، محمد گنج خانلو در دوچرخه سواری، سلمان تیموری در سه گانه، حسین نوری رشته کشتی، علیرضا خجسته در جودو، مسعود جلیلوند، احمدرضا عیدی در جوجیتسو و بنیامین قره حسنلو در شنا حضور دارند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به لیست بانوان نیز در این رقابت‌ها را معرفی کرد و بیان کرد:راحله فارسی در تیراندازی باکمان، کیمیا علیزاده در تکواندو،  پریماه برزگر در شمشیربازی، الهه پورعبدیان در قایقرانی و سوده کمندانی و نسیم محمدی در جوجیتسو حضور دارند و در بازیهای پاراآسیایی آقایان؛ امیر جعفری در وزنه برداری،  یوسف یوسفی در وزنه برداری و مهرزاد مهروان در والیبال نشسته و در قسمت بانوان نیز الناز دارابیان در دو ومیدانی شرکت می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین