تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله : تنوع محصول باعث رضایت بیشتر مشتری در خرید خودرو می شود و همچنین با ایجاد یک تعامل سازنده بین شرکت سایپا و مشتری و عمل به تعهدات در موعد مقرر باعث ایجاد چرخه فروش مناسب در نمایندگی ها می شود.
۰
کد مطلب : ۷۴۷۵۳
فروش با تسهیلات ویژه عامل ترغیب مشتریان به خرید خودرو

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،شهزاد مهاجری یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به فروش بیشتر محصولات سایپا در 9 ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال قبل  اشاره کرد و افزود: با پوشش و تقویت خدمات پس از فروش و برنامه ریزی  هدفمند در ارائه محصولات سایپا می توان مشتریان سایپا را به مشتریان دائمی وبالقوه تبدیل کرد.

وی یادآور شد: با توجه به بازار رقابتی موجود در کشور ، ایجاد تسهیلات ویژه و مناسب در زمانهای خاص با عث ترغیب مشتریان به خرید محصولات سایپا می شود.

مهاجری افزود: نمایندگی ها با پشتیبانی و کمک شرکت سایپا می توانند در معرفی و فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا نقش مهمی را ایفا کنند.

وی در پایان یاد آور شد: معمولاً در روز های پایانی سال مردم از خرید خودرو استقبال خوبی انجام میدهند ، ما به عنوان نماینده شرکت سایپا باید با معرفی محصولات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان و جلب رضایت آنها،  تصویر ذهنی درستی از شرکت سایپا به عنوان یک خودروساز برتر در کشور و منطقه را تداعی کنیم

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین