تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تعطیلی ادارات و شهرداریهای البرز در روزهای پنج شنبه به ارتقای بهره وری سازمانی و رشد کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان کمک شایانی می کند و امید است این مطالبه با پاسخ مثبت دولت همراه شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۱۳۱
تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه به رشد کمی و کیفی خدمات کمک می کند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ادامه داد: کارشناسان و مسئولان در خصوص تعطیلی دوباره ادارات دولتی و شهرداریهای استان در روزهای پنج شنبه نظرات موافق و مخالفی دارند که بررسی همه جانبه آنها و جمع بندی نقاط ضعف و قوت این تصمیم باید مد نظر دولت محترم تدبیر و امید قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: استان البرز به خصوص کلانشهر کرج با چالش ها و مشکلات عدیده ای اعم از ترافیک، آلودگی هوا، آسیب های فرهنگی و اجتماعی، بزه و خشونت، مهاجرپذیری بالا و... روبه رو است که باید برای ساماندهی و تعدیل آنها اقدامات لازم صورت پذیرد و بتوانیم فضای شهر را برای زندگی آسوده و ایمن شهروندان فراهم کنیم.
 
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه تعطیلات پایان هفته به رونق گردشگری کمک کرده و موجب تقویت اقتصاد شهری می شود، خاطر نشان کرد: تعطیلات پایان هفته فرصت مناسب برای حضور بیشتر والدین در کنار فرزندان را مهیا خواهد کرد و به این ترتیب، بنیان خانوادگی تقویت شده و بساط بسیاری از آسیب های اجتماعی جمع خواهد شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: تعطیلی ادارات دولتی و شهرداریهای البرز در روزهای پنج شنبه موجب کاهش تردد وسایط نقلیه در سطح شهر شده و ترافیک، این معضل نفسگیر را تا حد زیادی تعدیل می کند. امید است دولت در پاسخ به این مطالبه عمومی اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد و برای علاج آسیب های فرهنگی و اجتماعی نخسه ای شفابخش بپیچد.
 
به گفته این مقام مسئول، رشد فزاینده مهاجرت و افزایش چشمگیر جمعیت کرج طی سالهای اخیر که طی چهار دهه اخیر تا 20 برابر رشد را نشان می دهد، محدودیت های خاصی را برای شهروندان رقم زده و آنها را در فضای کوچک ساختمانها محبوس ساخته است و چنانچه برای تقویت بنیان خانوادگی و مقابله با تهاجم فرهنگی اقدام لازم صورت نگیرد، به بن بست خواهیم رسید.
 
قاسم پور همچنین گفت: تعطیلات پایان هفته امتحان خود را در کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان پس داده و آثار و نتایج بسیار خوبی را به جای گذاشته است که در همین ارتباط برخی شرکت های چند ملیتی و معتبر دنیا به دنبال افزایش تعطیلات پایان هفته به سه روز می باشند و از این رو، استفاده از تجارب موفق و الگوهای مطلوب جهانی باید در دستور کار مسئولان امر و برنامه ریزان شهری قرار بگیرد.
 
وی در پایان ضمن اعلام حمایت مدیریت شهری کرج از تعطیلی ادارات دولتی و شهرداریهای البرز در روزهای پنج شنبه، اظهار امیدواری کرد قبل از فرا رسیدن سال جدید شمسی شاهد تحقق این مهم باشیم و لبخند رضایت را به چهره شهروندان بنشانیم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین