تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
plusresetminus
حزب الله: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: کمپین "نه به چهارشنبه سوزی" در استان البرز راه‌اندازی شود تا از ایجاد هرگونه خسارت جلوگیری شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۴۳۹
کمپین "نه به چهارشنبه‌سوزی" باید در استان البرز راه‌اندازی شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ سیدمحمدرضا خسروی در مراسم گردهمایی شورای فعالان فضای مجازی استان البرز که پیش از ظهر امروز در محمد شهر برگزار شد، اظهار داشت:  در حوزه فضای مجازی شش راهبرد برای نیروی انتظامی پیش بینی شده است.
 
وی افزود: امنیت ملی خط قرمز تمام گروه‌های سیاسی است و دشمن تا با بن دندان مسلح به دنبال برهم زدن امنیت ملی است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه یکی از مراکز مهم که می‌تواند در حوزه امنیت ملی نقش آفرین باشد رسانه‌ها هستند، بیان کرد: در تمام موارد باید به هم کمک کنیم که از فضاسازی رسانه‌ای جلوگیری کرده و  در مورد مسایل اجتماعی نگاهی منفعلانه نداشته باشیم و این کار از طریق اطلاع‌رسانی میسر است.
 
 خسروی با بیان اینکه اقداماتی در نیروی انتظامی برای مشارکت  بیشتر مردم در حال انجام است،گفت: در حوزه جرم دلایل و فرایند تولید این جرم باید مدنظر قرار گیرد و نباید خبری در این زمینه بدون تحقیق و تفحص از منبع کامل و مطمئن منتشر شود.
 
    بیشتر بخوانید
 
        آخرین چهارشنبه سال بیمارستان‌های زنجان در آماده باش کامل هستند
 
        دستگاه قضا با مخلان امنیت مردم در "چهارشنبه سوری" قاطعانه برخورد می‌کند
 
        آگاه‌سازی «خطرات چهارشنبه سوری» از اولویت‌های آموزشی در مدارس قزوین است
 
وی با بیان اینکه در کشورهای مختلف دنیا جرم و جنایت آمار زیادتری به نسبت ایران دارند، تصریح کرد: رعایت اصول شرافت اخلاق حرفه‌ای در خبررسانی موضوع بسیار مهمی است که باید بر اساس آن الگو اقدامات لازم صورت گیرد، رانت خبری موضوعی است که در نیروی انتظامی وجود ندارد و ناجا در این زمینه تلاش می‌کند که با همه رسانه‌ها تعامل داشته باشد.
 
 خسروی با بیان اینکه در حوزه‌های رسانه‌ای نیروی انتظامی تمایل دارد که از نظرات تخصصی اهالی رسانه استفاده کند،گفت: با همکاری صدا و سیما و فعالان مجازی جلسات اندیشه‌ورزی رسانه و فضای مجازی در استان البرز تشکیل شود، این کمیته در زمینه رسیدن به اهداف و پیشگیری از جرائم  می‌تواند کمک کند، در زمینه تولید محتوی نیز باید تیمی قوی تشکیل شود که استان در این حوزه فعال‌تر شود.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه در مورد چهارشنبه آخر سال اطلاع رسانی دقیق باید صورت گیرد،گفت: پیشنهاد ما این است که تولید محتوی و انتشار این محتوی در دستور کار رسانه‌های استان و فعالان فضای مجازی قرار گیرد و کمپین "نه به چهارشنبه سوزی" در استان البرز راه‌اندازی شود تا از ایجاد هرگونه خسارت جلوگیری شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین