تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
plusresetminus
حزب الله: نایب‌رئیس اول مجلس با بیان اینکه ساختن امروز ما ثمره سوختن دیروز و امروز بسیجیان است، گفت: عزم ملی ومدیریت جهادی راه را برای اعتلای فرهنگی کشور هموار می‌کند.
۰
کد مطلب : ۶۹۲۶۳
عزم ملی و مدیریت جهادی راه را برای اعتلای فرهنگی کشور هموار می‌کند
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) گفت: بسیج سرآغاز فصلی نو برای چگونه زیستن و چگونه به لقاء حق شتافتن است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی افزود: فرزندان بسیجی امام که ساغر از دست پیر جماران گرفته‌اند و کام جان‌شان را با کوثر ولایت شیرین ساختند، با الهام از سنت محمدی(ص)، سیره علوی، شور حسینی و فقه جعفری راه را شناختند و با اقتدار این راه را پیمودند. آنان فاصله حرف تا عمل را با پای سر و سرمایه گرانبهای جان پیمودند.

ابوترابی‌فرد در ادامه اظهار داشت: شیپور جنگ به احترام مقاومت عاشورایی و جهاد فاتحانه بسیجیان، این مردان آهن و آتش، سر تعظیم فرود آورد و خاموش شد. عبور با بصیرت و اقتدار از فتنه‌ها و خلق حماسه ماندگار خرداد 92، در اوج تهدید و تحریم دشمن، از روح بلند و ایمان سرشار و استقامت ستودنی و پیوند ناگسستنی آنها با مقتدای خویش، رهبر حکیم انقلاب الهام می‌گرفت.

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه پرچم پرافتخار سرخ کربلا که پیام‌آور بصیرت و صلابت، ایمان و استقامت و ایثار و شهادت است، امروز در دستان پرتوان بسیجیان به اهتزاز درآمده است، تاکید کرد: بسیجیان خوب می‌دانند و در مدرسه عاشورا آموختند که متاع جان را به کدام مشتری و کدام بازار باید فروخت. 

وی در همین زمینه تصریح کرد: قله‌های بلند دانش و مرزهای علم در پرتو اراده‌های آهنین، قلب مطمئن، عشق سوزان، پای‌پوش توکل و سلاح ایمان بسیجیان، فتح گردید و پیموده شد. این موج بلند و توفنده بسیج است که امروز در سراسر دنیای اسلام سیطره استبداد و استعمار را در هم شکسته و راهی نو و برآمده از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن را فراروی امت اسلام گشوده است. 

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه ساختن امروز ما ثمره سوختن دیروز و امروز بسیجیان است، گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی که راه را برای خلق اقتصاد مقاومتی و اعتلای فرهنگی کشور هموار خواهد کرد، در سایه آراسته شدن به ارزش‌ها و خصایص اخلاقی و رفتاری بسیجیان تحقق یافته است. 

نایب‌رئیس اول مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ما در خانه ملت و همکاران و دوستان‌مان در نهاد اجرایی و دیگر نهادهای مدیریتی کشور، با احترام تجلیل و تکریم، از بسیجیان، روح بلند، ایمان و ارزش‌های والای اخلاقی آنان و آراسته شدن به ارزشهایی که شایسته یک انسان مسلمان است، در راه گسترش فرهنگ بسیج گام برداریم و ایران اسلامی را به نماد ارزش‌های متعالی اسلام مبدل کنیم. 

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین