تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
plusresetminus
حزب الله : امام جمعه قم با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نه چندان دور جوانان این کشورها علیه سیاستمداران خود انقلاب کنند و آنها را به چالش بکشانند.
۰
کد مطلب : ۷۴۶۵۴
ابراز امیدواری از وقوع انقلاب مردمی در اروپا و آمریکا با محوریت جوانان

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری  نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا را اقدامی مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اوج عاطفه و صمیمیت، جوانان را مورد خطاب قرار داده و فرمودند اینکه پدران و مادران شما را مورد خطاب قرار نمی‌دهم به خاطر نادیده انگاشتن آنها نیست بلکه شما جوانان چون حقیقت‌جو هستید و آینده متعلق به شماست، مخاطب پیام هستید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری این پیام را از مبادی رسمی نفرستاده‌اند و صدا و سیما از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی این پیام را دریافت کرده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با ذکر پیام‌های کلیدی این نامه گفت: ایشان یک فرصت تاریخی در اختیار جوانان اروپا و آمریکا قرار دادند که درباره اسلام بررسی کنند.

وی با اشاره به حرکت‌های مزورانه دولت‌های غربی در مواجهه با ملت‌هایشان افزود: سیاستمداران غربی راه خودشان را از اخلاق و مولفه‌های انسانی جدا کردند و این جای بررسی دارد که چرا دنیای غرب نسبت به اسلام این همه سیاهنمایی می‌کند.

امام جمعه قم با تشریح چرایی صدور این نامه در چنین شرایطی اظهار کرد: مقام معظم رهبری توطئه بزرگی را احساس کردند. سیاستمداران و حاکمان غربی با حرکت‌های خود که نمونه آن در فرانسه اتفاق می‌افتد می‌خواهند بر روی جوانان دنیای غرب تاثیر بگذارند و کینه اسلام را در دل‌های آنها بکارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: در واقع رهبر معظم انقلاب با ارسال این نامه پیش دستی کردند و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور فضایی در دنیای غرب توسط این جوانان به وجود آید که علیه سیاستمداران خود انقلاب کنند و آنها را به چالش بکشانند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین