تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
plusresetminus
حزب الله : فیلم محبوب فصل جوایز ساخته گی‌یرمو دل‌تورو در باکس‌آفیس جهانی هم عملکردی قابل‌توجه داشته است.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۱۴۱
چینی‌ها از «شکل آب» استقبال کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیلم «شکل آب» ساخته گی‌یرمو دل‌تورو که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال شد توانسته شروعی بسیار خوب در چین داشته باشد و در آخر هفته‌ای که به تازگی به پایان رسید ۱۰.۳۵ میلیون دلار (۶۵.۷ میلیون رنمینبی) با اکران در ۱۷ هزار پرده سینما بفروشد.
 
به این ترتیب این فیلم توانست از تمام فیلم‌های دیگر بیشتر بفروشد که از جمله آن‌ها می‌توان به دیگر فیلم موفق در فصل جوایز یعنی «سه بیلبورد بیرون ابینگ،‌ میزوری» اشاره کرد. این فیلم چند هفته پیش اکران شد و ۲.۴ میلیون دلار (۱۵.۲ میلیون رنمینبی) فروخت. فیلم «شکل آب» توانست با فروشی که در چین داشت مجموع فروش جهانی‌اش را از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فراتر ببرد.
 
تعداد کمی از فیلم‌های بزرگ اخیر برنده جایزه اسکار تا به حال در چین اکران شده‌اند، اما «شکل آب» در میان آنها در رتبه اول قرار گرفته است. به طور مثال «تیره‌ترین ساعت»‌ که جایزه بهترین بازیگر مرد را برای گری اولدمن به ارمغان آورد ۲.۲ میلیون دلار (۱۴.۱ میلیون رنمینبی) فروخت و «لالا لند» هم اکرانش را با ۹.۳۵ میلیون دلار (۵۹.۳ میلیون رنمینبی) آغاز کرد و در نهایت به ۳۶ میلیون دلار رسید. فروش «شکل آب»‌ مخصوصا به این دلیل قابل توجه است که این فیلم به سمت سینمای هنری گرایش دارد.
 
اکران افتتاحیه «شکل آب» در چین بهترین عملکرد یک روزه این فیلم در میان تمام بازارها هم بود چون توانست ۳ میلیون دلار تنها در روز نخست بفروشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین