تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
plusresetminus
حزب الله : مديركل مرزى وزارت كشور گفت: سعید براتى مرزبان ایرانى که اردیبهشت سال گذشته در منطقه مرزى میرجاوه واقع در جنوب شرق کشور توسط گروهک هاى تروریستى به گروگان گرفته شده بود، صبح امروز وارد کشور شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۸۴۳
«سعید براتی» مرزبان ایرانی صبح امروز وارد كشور شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«شهریار حیدرى» صبح امروز (۲۴ مرداد) در جریان نشست خبرى که در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: سعید براتى مرزبان ایرانى که اردیبهشت سال گذشته در منطقه مرزى میرجاوه واقع در جنوب شرق کشور توسط گروهک هاى تروریستى به گروگان گرفته شده بود، صبح امروز وارد کشور شد.
 
سعید براتی کجاست؟/ دیدم آن‌ها یکی از سربازان را که زنده بود با خود بردند...
 
وی با بیان اینکه در جریان حادثه تروریستی در مرز میرجاوه در اردیبهشت سال گذشته 9 مرزبان کشورمان شهید و دو نفر زخمی شدند، در پاسخ به این سوال که آیا امتیاز ویزه ای برای استرداد سعید براتی مرزبان ربوده شده ایران در حادثه به گروهک تروریستی متجاوز داده شد یا خیر، بیان داشت: در جریان این موضوع هیچ‌گونه امتیازی داده نشد و بر مبنای یک کار اطلاعاتی، دستگاه‌هایی که در این رابطه مسئولیت داشتند توانستند مقدمات بازگشت این مرزبان ایرانی را به کشور فراهم آورند.
 
مدیر کل مرزی وزارت کشور با بیان اینکه تحرکات ایذایی گروهک‌های تروریستی در مرزهای شمال غربی و جنوب شرقی کشور هیچ‌گونه آسیبی به امنیت و اقتدار ملی ما وارد نمی‌کند گفت: به هر میزان که دشمنان تلاش کنند تا مرزهای ما را ناامن سازند، قطعا تمرکز نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما بیشتر خواهد شد و اقدامات ایذایی برخی گروهک‌های تروریستی در مناطق مرزی کشور خدشه‌ای به اقتدار و امنیت ما وارد نمی‌کند چرا که اقتدار امنیت، اطلاعاتی و نظامی ما بسیار بالاتر از آن است که با این قبیل اقدامات ناچیز مورد خدشه قرار گیرد.
 
مدیرکل مرزى وزارت کشور با اشاره به کاهش هزینه دریافت ویزاى اربعین تصریح کرد: امسال آن ١٠ دلارى که بعنوان پنجره واحد علاوه بر ٤٠ دلار مقرر در سال گذشته از زائران ایرانى دریافت میشد به یک دلار کاهش یافته است. یعنى هزینه ویزاى اربعین در سال جارى ٤١ دلار خواهد بود نه ٥٠ دلار.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین