تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
plusresetminus
حزب الله : یک منبع مسئول سعودی که نام آن مشخص نیست، دو روز بعد از تیراندازی نیروی دریایی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی، ادعاهایی مطرح کرد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۵۴۱
ادعای واهی عربستان درباره قایق‌هایی که به سواحل این کشور نزدیک شدند

 

 
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عربستان سعودی امروز دوشنبه مدعی شد که یکی از سه قایقی به سواحل این کشور نزدیک شد، حامل سلاح بود.

خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از یک منبع مسئول اعلام کرد: در ساعت بیست و 28 دقیقه جمعه شب، سه قایق وارد آب‌های منطقه‌ای عربستان شده و به سرعت به سمت سکوهای نفتی مرجان حرکت کردند.

این منبع سعودی بدون اشاره به هویت سرنشینان این قایق‌ها گفت: بر روی این قایق‌ها پرچم‌هایی با دو رنگ سفید و قرمز نصب شده بود.

وی با بیان اینکه نیروهای دریایی عربستان فورا به سمت این قایق‌ها شلیک کرد، مدعی شد: یکی از قایق‌ها حامل سلاح‌هایی با هدف انجام اقدامات خرابکارانه بود و دو قایق دیگر نیز فرار کردند. 

این منبع که نامی از آن نیامده است، گفت: عربستان با هرگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی مقابله خواهد کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اقدام گارد مرزبانی عربستان در تیراندازی به صیاد بوشهری که به کشته شدن این فرد منجر شد را اقدامی غیرقانونی و مغایر با اصول مسلم حقوق بین‌الملل دانست.

وی گفت: ما هم‌چنان در حال بررسی این موضوع هستیم و بعد از مشخص شدن نتاج بررسی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه همان‌طور که پیش از این گفته‌ایم این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین