تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله : رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، گفت: ورزش‌ همگانی علاوه برسلامت روح و جسم، زمینه ساز نشاط اجتماعی است.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۸۴۳
ورزش همگانی به رشد اجتماعی جوامع کمک می کند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم خستو در حاشیه همایش دوچرخه سواری که به مناسبت روزدانشجو و با هدف توسعه ورزش همگانی در پارک جهان نما برگزار شد، افزود:  توجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به برگزاری چنین همایش هایی در پارک‌ها و بوستان های شهر، شایسته قدردانی است.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ورزش را زمینه‌ساز تقویت ارتباطات اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوامع دانست و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند توجه به موضوع محله محوری که یکی از اولویت های شورای پنجم است را تقویت کند.
 
رییس کمیسیون هنر و ارتباطات با اشاره به نقش ورزش همگانی در جوامع امروزی و ضرورتِ حمایت از آن، گفت: ورزش‌ همگانی علاوه بر تضمین سلامت روح و جسم به ایجاد نشاط اجتماعی کمک می کند.
 
روز گذشته همزمان با روز دانشجو و با هدف توسعه ورزش همگانی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و با همکاری هیات دوچرخه سواری استان البرز همایش دوچرخه سواری در پارک جهان نما برگزار شد.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین