تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله : قهرمان رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی فرنگی، با اشاره به اینکه کسب عنوان قهرمانی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گام مهمی برای من در رسیدن به تیم‌ ‌ملی است، گفت: امیدوارم با این قهرمانی با قدرت به تیم ملی بازگردم.
۰
کد مطلب : ۱۶۸۶۴۳
با قدرت به تیم ملی باز می‌گردم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یوسف قادریان با اشاره به زحمات مربیان خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی از استان البرز اظهار داشت:  رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی  در حد بسیار خوبی برگزار شد.
 
قهرمان رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی با بیان اینکه در این رقابت‌ها  تمام کشتی‌گیران فرنگی خوب ایران حضور داشتند، افزود:  آمادگی من در این مسابقات در حد بسیار بالا و عالی نبود  ولی تمرینات سختی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پشت سرگذاشتم.
 
وی با اشاره به اینکه کسب عنوان قهرمانی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گام مهمی  برای من در رسیدن به تیم‌ ‌ملی است، عنوان کرد: در سال گذشته به دلیل نمایش ضعیف خودم در رویدادها  یک سال از پوشیدن پیراهن تیم ملی دور بودم و امیدوارم با این قهرمانی با قدرت به تیم ملی بازگردم.
 
قهرمان کشتی فرنگی ایران و  استان البرز با بیان اینکه مشکلات فنی خود را با رئیس فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌ ‌ملی مطرح کردم، اضافه کرد: خدا را شکر این مشکلات کمتر شده و در حال‌ برطرف شدن است و  امید دارم که بتوانم در رویدادهای پیش رو انتظارات را بر آورده کنم و به بهترین نتیجه‌ ممکن برسم.
 
وی با تاکید بر اینکه  تمام توان خودم را برای حضور قوی و ارائه بهترین کشتی‌ها به کار خواهم گرفت، تصریح کرد: همه کشتی‌گیران از جمله کشتی‌گیرانی که در وزن من حضور داشتند از بهترین‌های ایران هستند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین