تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
plusresetminus
حزب الله : سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در پی شکست شاگردانش مقابل ولفسبورگ عنوان کرد قهرمانی در بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان ارزش بیشتری دارد.
۰
کد مطلب : ۸۹۸۷۴
قهرمانی در بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان مهمتر است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا شب گذشته (شنبه) در دیدار سوپرجام آلمان پس از اینکه در 90 دقیقه قانونی بازی با نتیجه تساوی یک - یک مقابل ولفسبورگ، قهرمان جام حذفی متوقف شد، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 شکست را پذیرفت تا همچون سال گذشته در حسرت پیروزی در سوپرجام آلمان بماند. ژابی آلونسو کسی بود که پنالتی بایرن را به هدر داد و شاگردان دیتر هکینگ زنگ خطر را برای باواریایی‌ها به صدا درآوردند که فصل سختی در انتظار این تیم است.

پپ گواردیولا در پی شکست شاگردانش در دیدار سوپرجام آلمان گفت: به‌طور حتم قهرمانی در بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا مهمتر است ولی به هر حال جام، جام است. جای تأسف دارد که در ضربات پنالتی مغلوب ولفسبورگ شدیم. ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف خلق کردیم. تمامی بازیکنانم در تمام طول بازی سخت جنگیدند و نواحی زیادی از زمین را پوشش دادند.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در ادامه عنوان کرد: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و برای رسیدن به پیروزی هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم، اما با این وجود به ولفسبورگ تبریک می‌گویم که آنها هم بازی خوبی را ارائه دادند.

فیلیپ لام، کاپیتان سرخپوشان مونیخی هم در پی از دست رفتن نخستین جام فصل اظهار داشت: ما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم و در پایان هم تاوانش را دادیم.

آخرین بازی دو تیم بایرن مونیخ و ولفسبورگ در بوندس‌لیگا هم به پیروزی 4 بر یک شاگردان دیتر هکینگ انجامیده بود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین