تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج خواستار حمایت دولت از شهرداری کرج در به اتمام رساندن پروژه قطارشهری شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۰۷۲
دولت، شهرداری کرج را در اتمام پروژه قطارشهری یاری کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد در بازدید نماینده های مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از قطار شهری کرج، گفت: با توجه به اهمیت این پروژه مقرر شده است شهرداری کرج طرح عمرانی جدیدی تعریف نکند تا تمام منابع مالی به سمت این طرح سوق پیدا کند.
 
احمدی نژاد افزود: این در حالی است که شهرداری به تنهایی قادر به تامین بودجه این پروژه عظیم نیست و برای به نتیجه رسیدن آن نیازمند حمایت دولت هستیم.
 
وی بیان کرد: عملیات احداث خط 2 قطار شهری کرج از سال 85 آغاز شده که به علل مختلف مانند کمبود اعتبار و اختلاف بین کارفرما و پیمانکار روند اجرایی آن زمانبر شده است.
 
این مسئول شهری با اشاره به قرارداد پروژه و عدم بودجه کافی تعیین شده در این قرارداد، عنوان کرد: در صورتی که اعتبار لازم برای تکمیل پروژه قطارشهری تخصیص نیابد، باید به ناچار به سمت اصلاح قراردادها گام برداریم که البته این مضوع نیز سرعت تکمیل پروژه را کاهش می دهد.
 
احمدی نژاد همچنین به حمایت مطلوب اعضای شورای اسلامی شهر از قطار شهری اشاره کرد و افزود: امید است این حمایت و پیگیری تا افتتاح کامل پروژه ادامه داشته باشد و دولت نیز حمایت لازم را از این طرح به عمل آورد.
 
شایان ذکر است در این بازدید، محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، خسرو ارتقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز، احد رسولی، عضو شورای اسلامی شهر کرج و ناظر سازمان قطار شهری در این مجموعه، محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست شهرداری کرج، عسگر نصیری، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، سرپرست سازمان قطار شهری و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند و محوریت جلسه، بررسی عملکرد سازمان قطارشهری و ارایه راهکارهای مناسب برای تزریق بودجه مورد نیاز به منظور اتمام پروژه بود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین