تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت مشهد عنوان کرد: اولین مرکز اورژانس خیّرساز کشور در مشهد راه اندازی خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۷۵
اولین مرکز اورژانس خیّرساز کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اولین مرکز اورژانس خیّرساز کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شودآرزو حیدریان  اظهار داشت: برخی افراد به لحاظ حیا حاضر به خواستن کمک از ما نبودند و ما به صورت آتش‌به‌اختیار عمل کرده و با شناسایی این افراد تلاش کردیم مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.
 
رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت مشهد عنوان کرد: ما به دنبال دیده‌شدن نیستیم اما به هر حال وقتی خیّری کاری انجام می‌دهد، علاقه دارد کارش دیده شده و ازش تقدیر شود و زمانی که اخبار فعالیت‌های ما از طرف رسانه‌ها بازتاب داده نمی‌شود، برخی از این افراد دلسرد می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: دوستان ما در شهرستان‌ها اصلا دیده نشده‌اند و زمانی‌که می‌بینند کسی اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهد، دلسرد می‌شوند. گروه‌های مختلف باید سعی کنند باهم کار کنند و کار تیمی را آموزش ببینیم؛ اخبار خیرین به عنوان الگوسازی باید نشر داده شود. 
 
حیدریان از برنامه‌ریزی بانوان برای مشارکت در کار خیر خبر داد و اضافه کرد: کمک بانوان فقط یک کمک احساسی نیست. در طرح زیارت، نشاط و سلامت بالغ بر ۸۰۰ نفر در مشهد حضور پیدا کردند و افطار را مهمان امام رضا(ع) بودند. سلامت یک بحث اجتماعی است و تا مثلث سلامت، اشتغال و مسکن به سرانجام نرسد، خانواده‌های ما به آرامش روانی نمی‌رسند. خانواده‌ای که بیمار دارد، آرامش روانی ندارد و خانم‌ها دست‌به‌دست هم داده‌‎اند تا مشکل را حل کنند تا خانواده‌ای سالم داشته باشیم.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های این مجمع، اظهار کرد: طرحی به نام «طرح سلامت بانوان فرهیخته» شکل‌گرفته که اتفاقاً این افراد در معرض آسیب بیش‌تری هستند.
 
حیدریان ادامه داد: افرادی که دارای زندگی مناسبی هستند؛ خانواده، شغل و وضع مالی مناسبی دارند به دلیل نداشتن وقت از وضع سلامت خود غافل می‌شوند و این طرح قصد دارد به پایش سلامتی آن‌ها بپردازد.
 
رئیس کمیسون سلامت مجمع مشورتی زنان خراسان رضوی گفت: سلامت افراد کم‌درآمد به دلیل ناداری در معرض تهدید است، اما افراد فرهیخته به دلیل نداشتن زمان، جدی نگرفتن و عدم خود مراقبتی مورد تهدید قرار می‌گیرند.
 
وی درخصوص یکی از علت‌های مشکلات بانوان، عنوان کرد: اغلب خانواده‌های ما پسردوست هستند به فرزندان پسر خود بیش‌تر از دختران و مادر خانواده می‌پردازند. حیدریان مرد سالاری در جامعه را یکی از علت‌های مشکلات بانوان خواند و خاطرنشان کرد: جامعه به این دلیل سهم بیش‌تری برای آقایان قائل می‌شود.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین