تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
plusresetminus
حزب الله : مردم بحرین در آستانه پنجمین سالروز آغاز انقلاب این کشور در مناطق مختلف تظاهرات کردند.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۱۷۳
تظاهرات بحرینی ها در آستانه پنجمین سالروز انقلاب خود
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مردم بحرین با نزدیک شدن به پنجمین سالروز آغاز انقلاب این کشور در ۱۴ فوریه که خواهان نظام مردم سالار است در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان با تظاهرات در جزیره ستره در جنوب منامه، ابوصیبع، عالی، الدیه و المعامیر تصاویر نمادهای خیزش مردمی بحرین و همچنین شیخ نمر النمر روحانی مبارز شیعه را که توسط رژیم سعودی به شهادت رسید در دست داشتند.

این تظاهرات با واکنش نیروهای امنیتی بحرینی مواجه شده و به سمت تظاهرات کنندگان گاز اشک آور شلیک کردند. نیروهای امنیتی بحرین با حمله به محلات ستره با خودروهای زرهی، این منطقه را آماج گازهای اشک آور قرار دادند.

فعالان بحرینی از دستگیری شماری از تظاهرات کنندگان و نامعلوم بودن مکان انتقال آنها خبر دادند. تظاهرات اعتراض آمیز در بحرین با نزدیک شدن به روز ۱۴ فوریه پنجمین سالروز آغاز خیزش مردمی این کشور شدت یافته و مناطق مختلف این کشور شاهد تظاهرات اعتراض آمیز است.

تظاهرات کنندگان در الدراز روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه تصاویر شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق بحرین را در دست داشتند که روی آنها عبارت «بازگشت غیرممکن است» نقش بسته بود. تظاهرات کنندگان همچنین پلاکاردهایی با عبارات «بشتابید به سوی انقلاب» و «ناتوان نخواهیم شد» در دست داشتند.

در منطقه الدیه در غرب منامه پایتخت بحرین نیز تظاهراتی با شعار «جمعه اراده» برگزار شد که تظاهرات کنندگان طی آن بر پافشاری خود برای شرکت در نافرمانی مدنی با عنوان «نافرمانی نمر» که از سوی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اعلام شده است تاکید کردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین