تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در ۱۳ روز اول ماه محرم در بخش سفره‌های حسینی ۹۳.۵ میلیون ریال جمع‌آوری و ۱۰۵ سفره ابا عبدالله الحسین(ع) در سطح استان برپا شده است.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۸۷۵
۱۰۵ سفره حسینی به همت داوطلبان عاشورایی در استان البرز برپا شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احسان نصیری  با اشاره به برپایی سفره‌های حسینی در ماه محرم اظهار داشت: در سطح استان 105 سفره حسینی به همت 157 زن و 169 مرد داوطلب عاشورایی برپا شد که در مجموع 9 هزار و 580 نفر نیازمند از این سفره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با تاکید بر فعالیت‌های بشردوستانه در قالب طرح‌های سازمان داوطلبان در استان البرز افزود: انجام این گونه فعالیت‌ها که در راستای اهداف جمعیت هلال احمر بوده از جایگاه مهمی در بین مردم برخوردار است.

وی افزود: اشاعه فرهنگ بشر دوستانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال‌احمر در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه نیاز به کمک آحاد مردم به ویژه خیرین را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: طرح ملی سفره‌های حسینی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و بیمار اجرا می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: حضور در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به‌ عنوان یک جمعیت مردم‌نهاد که حلقه واصل بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است از ارزش معنویی بالایی برخوردار است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین