تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
اکبر سلیم نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به کیفیت مطلوب جشنِ شهرداری کرج برای خبرنگاران حوزه مدیریت شهری، اظهار کرد: سرپرست شهرداری کرج و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل تلاش زیادی برای برگزاری مطلوب برنامه تجلیل از خبرنگاران از خود نشان دادند که از جانب خودم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۷۲
ابراز رضایت رییس کمیسیون فرهنگی شورا از برگزاری جشن روزِ خبرنگار

 

وی با بیان این که خبرنگاران دوشادوش مسئولان برای آبادانی شهر تلاش می کنند، افزود: هر چند برخی کاستی ها در برگزاری مراسم وجود داشت اما در مجموع شاهد اتفاق آبرومندانه ای بودیم که نشان از تعامل مطلوب مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دارد.

 

این عضو شورا با اشاره به تجلیل از خبرنگاران در حاشیه هشتادمین جلسه شورا نیز، گفت: امروز نیز با همکاری رییس شورا از خبرنگاران با لوح و شاخه یِ گل قدردانی شد تا هر چند اندک نشان دهیم قدردان همراهی آنان هستیم و این همراهی را ارج می نهیم.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در پایان یادآور شد: امیدوارم  این همراهی ها روز به روز افزایش یابد چرا که معتقدم در سایه وحدت و همدلی می توان اتفاقات مبارکی را برای شهر و شهروندان در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد.

منبع : مدیریت شهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین