تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله: آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما برنامه‌ سفر استانی را برای کلیه استان‌ها در دستور کار داشتیم اما با توجه به وقوع سیلاب اخیر، سفر به خوزستان و دیدار با مردم حادثه‌دیده این استان را در اولویت قرار دادیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۷۱
مشکلاتی که در رابطه با سیل به وقوع پیوست، نباید فراموش شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما برنامه‌ سفر استانی را برای کلیه استان‌ها در دستور کار داشتیم اما با توجه به وقوع سیلاب اخیر، سفر به خوزستان و دیدار با مردم حادثه‌دیده این استان را در اولویت قرار دادیم.
 
رئیس قوه قضاییه افزود: جا دارد همین جا از همه نیروهای دولتی و مردمی اعم از امدادگران هلال احمر، ارتش، سپاه، بسیج، کمیته امداد، نهادهای مردمی و همه کسانی که برای کاستن بخشی از آلام مردم عزیز، مجاهد، خونگرم و مقاوم خوزستان و سایر نقاط سیل‌زده کشور وارد میدان شدند، صمیمانه قدردانی کنم.
 
آیت‌الله رئیسی ادامه داد: گام دوم پس از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، عمران و آبادانی مناطقی است که متحمل خسارت شده‌اند که در این گام نیز باید همه افراد و دستگاه‌ها به طور جدی وارد شوند و مردم عزیز استان‌های درگیر سیل را تنها نگذارند.
 
رئیس قوه قضاییه، گام سوم را آسیب‌شناسی دقیق سیلاب‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: آنچه موجب درس‌آموزی از این حوادث تلخ می‌شود، مطالعه و آسیب‌شناسی دقیق و موشکافانه است که در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید به صورت همه‌جانبه و فعال ورود کنند تا ان‌شاءالله با یک جمع‌بندی صحیح و جامع، به نقطه‌ای برسیم که دیگر بارش‌هایی نظیر آنچه در کشور رخ داد، برای همه مردم باران رحمت الهی باشد و خدای ناکرده تبدیل به نقمت و عذاب نشود.
 
براساس این گزارش، دیدار با سران عشایر، اقوام و طوایف عرب، بختیاری و لر استان خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات دستگاه قضایی و همچنین حضور در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان از برنامه های پیش بینی شده در سفر رئیس قوه قضاییه است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین