تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از روز شنبه ۴ خرداد با تاکسیرانان متخلف برخورد می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۶۷۸
۴ خرداد آخرین مهلت نصب برچسب نرخ کرایه تاکسی‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به توزیع برچسب های نرخ کرایه های تاکسی سال 98 در میان تاکسیرانان اظهار کرد: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال 98 از 10 اردیبهشت میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان باید در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب کنند.
 
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را بر روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی خواهد شد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.
 
ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال 98 را نصب کنند و از روز شنبه 4 خردادماه، بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه ها و خطوط تاکسیرانی، با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی صورت می گیرد.
 
لازم به ذکر است زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری ها متعاقبا اعلام می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین