تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز:

بهسازی و روکش آسفالت محور کرج-چالوس انجام شد

حزب الله : مدیر ساخت و توسعه راههای استان البرز با بیان اینکه بهسازی و روکش آسفالت محور کرج-چالوس انجام شد، گفت: تا کنون حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه شده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۱۷۷
بهسازی و روکش آسفالت محور کرج-چالوس انجام شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی‌اصغر کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور کرج-چالوس که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه از سال 95 شروع و تا کنون ادامه داشته، 72 کیلومتر از این مسیر در البرز واقع‌شده و روکش 45 کیلومتر آن انجام شده است. 

وی با اشاره به اینکه مجموعا حدود 70 هزار تن آسفالت در این مسیر ریخته شده است، افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه در این مسیر قیر پاشی حدود 900 گرم در متر مربع انجام شده است.

مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه بعد از قیرپاشی، یک لایه ماسه آسفالت ریگلاژی به ضخامت 2 سانتی متر ریخته شده است، عنوان کرد: تا کنون حدود 15 میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه شده است.

وی با اشاره به اینکه چیزی حدود 20 کیلومتر از این پروژه باقی مانده است،گفت: از طرف حوزه استحفازی تونل کندوان به سمت کرج 27 کیلومتر و از سمت امیرکبیر به سمت چالوس 18 کیلومتر پیش روی آسفالت داشته‌ایم.

کاظمی با تاکید بر اینکه 20 کیلومتر از وسط جاده باقی مانده است، گفت: در آینده نزدیک مناقصه این مسافت مشخص و مسیر باقی مانده تا آخر سال جاری آسفالت می‌شود. آسفالت‌ریزی این مسیر در دو لاین رفت و برگشت از میدان امیرکبیر تا انتهای تونل کندوان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسیر بسیار پر تردد است، بیان کرد: کار از 5 صبح تا 9 شب از شنبه تا چهارشنبه شب در هفته ادامه دارد و در روزهای تعطیل به دلیل رفت و آمد بسیار زیاد انجام نمی‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر اینکه از مواد افزودنی برای کیفیت آسفالت این مسیر استفاده شده است، گفت: تضمین ما برای این آسفالت تا 5 سال است که ان‌شاءلله بتوانیم مدت زمان بیشتر از آن استفاده کنیم.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین