تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
plusresetminus
جنبش حماس در سی و ششمین سالگرد کشتار صبرا و شتیلا در بیانیه‌ای تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمند.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۳۷۲
صهیونیست‌ها تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمند

 

 

 به نقل از العالم، در بیانیه جنبش حماس به مناسبت سی و ششمین سالگرد کشتار اردوگاه‌های «صبرا» و «شتیلا» در جنوب بیروت آمده است: اشغالگران صهیونیست تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمند و سازش تنها تباه کردن سرنوشت مردم فلسطین است.

حماس در ادامه تاکید کرد: هرگز خون شهیدانمان را فراموش نخواهیم کرد و همچنان به تعقیب عاملان جنایت اسرائیل تا قصاص کامل آن‌ها و جنایتگران کشتار صبرا و شتیلا ادامه خواهیم داد.

این گروه مقاومت فلسطینی از تمامی مردم فلسطین، سازمان‌ها و کشور‌ها به ویژه دولت لبنان خواست تا برای تحت پیگرد قرار دادن عاملان این جنایت و معرفی آن‌ها به دادگاه‌های بین المللی تلاش کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کشتار مردم فلسطین موجب تضعیف اراده ما نمی‌شود و این اقدامات ما را از مسیر مقاومت و آزادسازی فلسطین باز نمی‌دارد.

حماس افزود: تا تحقق کامل حقوق مردم فلسطین و تاسیس کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شریف از پای نخواهیم نشست.

حماس در پایان این بیانیه از مردم فلسطین خواست با حفظ همبستگی و یکپارچگی خود از برنامه‌های مقاومت حمایت کنند.

فاجعه صبرا و شتیلا یکی از وحشیانه‌ترین فجایع رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است. در این جنایت که در ۲۵ شهریور ۱۳۶۱رخ داد، حدود سه هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار فلسطینی از جمله زن و کودک و میانسال و چندین لبنانی به دست صهیونیست‌ها شهید شدند.

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین