تاریخ انتشاردوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم قم گفت: مطمئن هستیم اگر موضوع هسته‌ای حل شود آمریکایی‌ها دنبال بهانه‌های دیگر خواهند بود.
۰
کد مطلب : ۸۷۲۲۷
اگر موضوع هسته‌ای حل شود آمریکا دنبال بهانه‌های دیگر خواهد رفت

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و تاکید بر خطوط قرمز هسته‌ای اظهار داشت: مقام معظم رهبری طبق روال گذشته اصل تیم را تایید و براصل توافق نیز تاکید فرمودند؛ مجلس و دولت نیز نظرشان همین است و فرمایشات ایشان را قطعا مدنظر قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه خطوط قرمز هسته‌ای حقوق مسلم ملت ایران است، گفت: مسلم و روشن است که در مذاکرات به دنبال توافق خوب و منصفانه هستیم همچنین می خواهیم در دنیا در مورد آنچه که دشمنان این نظام تبلیغ کردند، شفاف سازی کنیم و نشان دهیم که به دنبال فناوری هسته‌ای غیر از صلح‌آمیز نیستیم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید براینکه در این دو سال مذاکره همه ملت‌ها به این نتیجه رسیدند که ایران اهل گفت‌وگو و منطق است، گفت: در عین حال که در این توافقات باید به دنبال حل مشکلات مردم و رفع تحریم‌ها باشیم، باید تلاش کنیم عزت، شرف و استقلال این ملت و تمامیت ارضی کشورمان حفظ شود چه آنکه مردم ایران در طول سالهای گذشته نشان دادند سختی‌هارا تحمل کردند اما زیربار ظلم و ستم نرفتند.

امیرآبادی افزود: موضوع هسته‌ای مسئله مهمی است و نیاز به یک وحدت همه جانبه‌ای از سوی همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری دارد تا تصمیم خوبی در این زمینه گرفته شود.

وی با اشاره به مصوبه مجلس در زمینه الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای گفت: مجلس براساس اصول 77 و 125 قانون اساسی به وظیفه خود عمل کرد و دست شورای عالی امنیت ملی را نبست تا آنها بتوانند در جاهایی که مسایل امنیتی و ملی اقتضا می‌کند، عمل کند.

"این طرح یک پیام برای دوستان انقلاب داشت که مجلس آگاه است و نمایندگان ملت بی‌تفاوت نیستند و پیگیری می‌کنند یک پیام هم برای دشمنان داشت که بدانند مجلس ایران با رای قاطع به دنبال حفظ عزت این ملت و دستاوردهای انقلاب است".

نماینده مردم قم در مجلس در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها مسئله هسته‌ای را بهانه قرار دادند و به دنبال این هستند که به انقلاب و آرمان‌های انقلاب ضربه بزنند. مطمئن هستیم اگر موضوع هسته‌ای حل شود آمریکایی‌ها دنبال بهانه‌های دیگر خواهند بود اما بدانند این ملت می‌ایستد و از آرمان‌های خود هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آید.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین