تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
plusresetminus
حزب الله: هواشناسی استان البرز برای جاده کوهستانی کرج - چالوس وقوع یخبندان و ریزش سنگ و بهمن را پیش‌بینی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۸۵
احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده چالوس

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور رحمانیان  با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از خروج سامانه بارشی و استقرار جوی کم‌وبیش پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: پی آمد جوی پایدار در منطقه آسمانی نیمه‌ابری همراه با وزش باد، مه رقیق و بارش‌های پراکنده خواهد بود.
 
دمای دیزین به منفی ۱۱ درجه رسید
 
وی کمینه دمای هوای امروز شهرستان کرج را صفر درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کیفیت هوا نیز در وضعیت سالم قرار دارد.
 
رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: کمینه دمای هوای شهرستان طالقان به منفی ۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز برای طالقان یخبندان را پیش‌بینی کرد و گفت: کمینه دمای هوای امروز منطقه دیزین منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد است.
 
بازگشایی راه‌های روستایی در جاده چالوس
 
وقوع یخبندان در جاده چالوس
 
وی کیفیت هوای شهرستان‌های استان را سالم اعلام کرد و گفت: برای منطقه دیزین نیز وقوع یخبندان و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.
 
رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی جاده کرج - چالوس نیز اشاره کرد و گفت: بیشینه سرعت باد هم‌اکنون در این محور ۴۰ کیلومتر بر ساعت است.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به آسمان نیمه‌ابری در جاده کرج - چالوس، گفت: در این محور وزش شدید باد و احتمال ریزش سنگ و بهمن پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین