تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله : معاون عمرانی شهرداری کرج تاکید کرد: طبق برآورد انجام شده اتصال بزرگراه شهید همت به پروژه بزرگراه شمالی کرج 40 درصد از ترافیک اتوبان تهران - کرج را کاهش خواهد داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۸۸۱
اتصال بزگراه شهید همت به بزگراه شمالی ترافیکِ اتوبان را کاهش خواهد داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه مشارکت در احداث آزاد راه تهران_کرج (ادامه بزرگراه همت به البرز) و بزرگراه شمالی کرج، با حضور رییس امور هماهنگی و نظارت حوزه معاون اول رییس جمهور، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، پیمانکار و مشاورین اجرایی دو طرحِ مذکور برگزار شد.
 
به گفته مشاور پروژه ادامه بزرگراه شهید همت به استان البرز، این پروژه با در برگیری سه قطعه، در مجموع پیشرفت 88.5 درصدی را به خود اختصاص داده که قطعه یِ دوم پروژه ادامه بزرگراه همت به البرز با پیشرفت 92 درصدی و قطعه سوم این مسیر با پیشرفت 82.8 درصدی روبروست و عمده کار باقی مانده در قطعه سوم معطوف شده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در این نشست با تاکید بر اینکه باید مطالعات تخصصی در خصوص اتصال ادامه پروژه همت به مسیر خط 4 حصار صورت گیرد، گفت: طبق برآورد انجام شده، اتصال بزرگراه شهید همت به پروژه بزرگراه شمالی کرج 40 درصد از ترافیک اتوبان تهران - کرج را کاهش خواهد داد.
 
عسگر نصیری بیان کرد: به طور قطع آزاد راه تهران_کرج (ادامه همت به البرز) نیازمند ورودی و خروجی های مناسبی برای ساکنین کلانشهر کرج از جمله در محدوده خط 4 حصار است چرا که شهروندان کرجی حق دارند به راحتی از این مسیر استفاده کنند.
 
وی در ادامه به تشریح وضعیت پروژه بزرگراه شمالی کرج و پیشنهاد اتصال همت به این مسیر پرداخت و افزود: پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول 17.6 کیلومتر در حالی به شهرداری کرج واگذار شده که اجرایی شدن آن به بودجه ملی نیاز دارد.
 
معاون فنی وعمرانی شهرداری کرج ادامه داد: به رغم این که این پروژه آلودگی های زیست محیطی و صوتی فراوانی را برای شهر بر جای خواهد گذاشت اما به منظور رفعِ گره های ترافیکی؛ این تصمیم در سنوات گذشته گرفته شده است.
 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر پروژه بزرگراه شمالی کرج از پیشرفت فیزیکی 34.73 درصدی برخوردار است، تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان ملی در جهت رفع مشکل معارضان ملکی موجود در مسیر این پروژه، شهرداری کرج را همراهی کنند.  
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین