تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رییس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج گفت: برای ارتقا سطح خدمات و رفاه شهروندان باید اقدامات شایسته ای برنامه ریزی و اجرایی شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۳۸۵
برای رفاه شهروندان اقدامات شایسته ای برنامه ریزی و اجرایی شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فریده بزنی بیرانوند در نشست با معاون خدمات شهری شهرداری کرج، اظهار کرد: برای ارتقا سطح خدمات باید نیروهای بخش های گوناگون مجموعه مدیریت شهری نظیر خدمات شهری، فنی و عمرانی، فضای سبز، زیباسازی و ... تلاش مضاعفی داشته باشند.
 
رییس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج ضمن دعوت از مسوولان خدمات شهری منطقه جهت انجام کار خالصانه برای شهروندان، افزود: این مهم با تعامل، همکاری، انسجام و یکپارچگی مسئولان محقق خواهد شد.
 
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج، تصریح کرد: خدمات شهری جزو اولین و مهم‌ترین وظیفه شهرداری‌ها به شمار می‌رود چرا که شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارایه خدمات متفاوت از جمع‌آوری زباله تا زیباسازی هستند و مسئولیت ارایه این خدمات را حوزه خدمات شهری بر عهده دارد.
 
وی افزود: مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به‌ عنوان یکی از بزرگ ‌ترین سازمان‌های اجتماعی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که اعتماد شهروندان را به‌عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید.
 
بزنی بیرانوند بیان کرد: مردم و مسئولین به خوبی می دانند که جهاد خدمت به مردم در کلانشهر کرج تعطیلی بردار نیست و شهرداری و شورای شهر هر روز با قدرت و صلابت بیشتری برای پیشرفت و آبادنی شهر تلاش می کند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین