تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
plusresetminus
حزب الله : رئیس فدراسیون سه‌گانه گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده، سال ۲۰۱۹ اولین مسابقه بین‌المللی را در بخش مردان و زنان برگزار می‌کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۸۱
سال ۲۰۱۹ اولین مسابقه بین‌المللی سه‌گانه را در ایران برگزار می‌کنیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی صبور در حاشیه برگزاری مسابقات سه‌گانه بانوان، اظهار داشت: رئیس اتحادیه جهانی سه‌گانه با توجه به مشغله‌های زیادی که در فدراسیون جهانی و کمیته بین‌المللی دارد، چند روزی را میهمان کشورمان بود. حضور ماریسول کاسادو در ایران باعث شده تا بسیاری از مشکلات و معضلات رشته سه‌گانه را حل کنیم.
 
وی افزود: مهم‌ترین معضل ما حضور در مسابقات بین‌المللی است که با توجه به تجربه و روشن‌بینی خانم ماریسول این مشکل حل خواهد شد.
 
رئیس فدراسیون سه‌گانه ادامه داد: 9 سال است که به‌دنبال گرفتن مجوز برای مسابقات بین‌المللی در ایران هستیم، اما اتحادیه جهانی و کنفدراسیون آسیا این اجازه را به ما نمی‌دهد، چون طبق قوانین جهانی، مسابقات مردان و زنان باید به‌صورت همزمان برگزار شود که با توجه به شرایط کشورمان امکان برگزاری این مسابقات با این سبک وجود ندارد. خانم ماریسول به ما قول همکاری داده است تا این مشکل حل شود.
 
صبور یادآور شد: با توجه به وعده رئیس اتحادیه جهانی، سال 2019 اولین مسابقه بین‌المللی سه‌گانه را در بخش مردان و زنان برگزار خواهیم کرد. همچنین ماریسول اعلام کرده است که به همه کشورها می‌گوییم که با حجاب اسلامی در مسابقات شرکت کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که «شیرین گرامی برای عضویت در تیم ملی ایران چه شرایطی دارد؟»، گفت: شیرین گرامی در رشته سه‌گانه فعالیت دارد و ما به دنبال این هستیم که گرامی در باز‌ی‌های آسیایی اندونزی شرکت کند. البته هنوز اعزام تیم ملی به این مسابقات مشخص نیست. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تقاضا دارم که از رشته سه‌گانه حمایت و با اعزام تیم ملی به این مساباقت موافقت کنند. نباید برای رشته سه‌گانه مدال‌آوری را ملاک قرار بدهند. مهم‌ترین موضوع در رشته سه‌گانه ایجاد انگیزه برای ورزشکاران این رشته است.
 
رئیس فدراسیون سه‌گانه اظهار داشت: اگر کمیته و وزارت مجوز حضور در بازی‌های آسیایی را به ما بدهد، برای المپیک 2020 نیز می‌توانیم امیدوار به کسب سهمیه باشیم. برنامه‌ریزی‌های ما برای حضور در مسابقات پیش‌رو از مدت‌ها پیش شروع شده است و ما تنها به حمایت مسئولان وزارت ورزش نیاز داریم. برای توسعه رشته سه‌گانه پایگاه‌های آماده‌سازی تابستانه و زمستانه را برنامه‌ریزی کردیم و کار خود را برای آماده‌سازی تیم‌ها شروع کرده‌ایم.
 
صبور درباره تصادف یکی از دختران ورزشکار با مینی‌بوس پارک شده در حاشیه مسابقات امروز، تصریح کرد: خبری از تصادف بانوی ورزشکار ندارم. البته اگر این اتفاق هم افتاده باشد، طبیعی است. در بسیاری از مسابقات مهم جهان مانند المپیک هم ورزشکاران تصادف می‌کنند و این موضوع اجنتاب ناپذیر است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین